Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Liste over problemer du har hatt på din Leaf

Startet av aageaasved, torsdag 08. mai 2014, klokken 12:26

« forrige - neste »

aageaasved

i dag fikk jeg orginalt midtarmlene til min e up kr 2300,-
verdt vær eneste krone da dette hva et savn når jeg kjøpte bilen

vilHAel

jonnis

Jeg betalte ca 1000 kr for en 'armster' og installerte selv. Ikke originalt.
Fungerer greit men er festet i plastdelen på koppholderen. Dvs at den er litt ettergivende når det kommer trykk på den. Den føles solid nok og jeg har ikke hatt noen problemer så jeg er fornøyd :-)
Svart VW e-up!
Teknikkpakke og panoramasoltak.
Utlevert 4 mars! :)

Ellerikke

Sitat fra: vivjohan på tirsdag 22. april 2014, klokken 21:14
i dag fikk jeg orginalt midtarmlene til min e up kr 2300,-
verdt vær eneste krone da dette hva et savn når jeg kjøpte bilen

Dette har jeg savna siden dag 1! Har brukt ryggen på passasjersiden til nå, akkurat som i bobla i sin tid... Så dette finnes originalt? Ja, da må jeg jo kontakte pushern da.
Blå e-up!

aageaasved

fikk høre i dag at armlene er litt billigere hvis man bestiller fra skoda citigo eksakt likedan

aageaasved

Sturla86

kjøpte også med armlene.. selger sa det kom fra en skoda ..  verdt hver krone :)

aageaasved

er det noen som har funnet noe annet ekstrautstyr til eup har til nå opgradert til ledpærer til innebelysning,led parklysperer,led nummerskiltlys,silvervision blinklysperer.armlene. ønsker flere tips da jeg er utstyrfreak
skal å bygge om bumerang refleksene bak med ledstripe bak refleksen :P

EV - Driver

Ingen feilmelding ved bruk av led?
Hyundai Ioniq 2019 10/10-19.
E-up mottatt april 2014.E-Golf med VP bestilt 27/2-2014.Levert .23/1-15. E-Golf solgt juli 2019.

aageaasved

tlauri

Kjøpte armlene på ebay, ca 500kr og monteres i bakre koppholder. Funker bra.
Satt led i skiltlys og ryggelys, montert taklampe i baksetet og lys i bagasjerommet.
Montert blå pærer i parklysene foran siden LED ikke funket uten modifisering, pærene lyser hvitt. Venter nå på Philips colour vision pærer H4 til hovedlyktene, pærene er grønne men lyser helt vitt. Blir sikkert Tøfft på sort bil som kjører grønt  ;D ;D

aageaasved

HVORDAN HAR DU GJORT DET M LYS I BAKSETET OG I BAGASJEROMMET ?

tlauri

Man trekker bare kabel fra lampen foran og kobler seg til bak. Finn en taklampa som er syltynn for det er ikke mye plass under taktrekket, jeg brukte en lampe fra golf V men den er noen mm for tykk men gjort er gjort  ;D

Caspar

Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA