Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Normale felgdimensjoner og dekk på trilling?

Startet av EV1, torsdag 08. mai 2014, klokken 10:32

« forrige - neste »

EV1

Hei,
Er ny på forumet og går bare å "tripper" og venter på at jeg skal få min nye Tekna. Har lest en god del på elbilforumet og fått masse tips og ser at dette blir en ressurs ettervert. Det jeg lurer på nå er om det faktisk går å kjøre fra Trondheim til Lierne(Sørli). Har sett på jurassic og tenk som følger. Trondheim - Steinkjer - Overhalla - Nordli. Hurtiglader i Steinkjer og Overhalla og en 16a i Nordli. Er det mulig? Trenger litt hjelp fra erfarne Elbilister :-)

Hans Jørgen

Trond Arve

Ser ikke umulig ut med nogenlunde tørr veibane, høyt dekktrykk og ikke alt for høy hastighet. Kan kanskje bli i overkant spennende før en har fått litt erfaring med elbil ;) Men, det finnes strøm overalt, så om du legger inn litt buffer for nødlading ved behov kommer du alltids fram.
Pendler Son - Oslo med Leaf. Kjørt P106 siden 2009, solgt etter 4 år og 70.000 km.

knnygar

Ingen problem å køyre langt med elbil berre ein er litt frampå og tør å spørre på bensinstasjonar o.l.
Ein kjenning køyrde Ålesund-Svinesund-Ålesund i pinsehelga i fjor med Leaf.
Ørsta, senter i Sunnmørsalpane.
Ny Euro Leaf sidan 1. juni 2013 :-)

EV1

Så nå at hurtigladeren i Overhalla ikke er oppe å går før utpå sommeren. Jeg får "høste" litt erfaring først

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA