Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Skjermen i Tesla og oppgraderingsmuligheter

Startet av Olsleaf, lørdag 03. mai 2014, klokken 13:00

« forrige - neste »

Olsleaf

Skal prøve å kjøre til Storlien i dag. Mulig at flere el biler kjører i dag. Kan være fullt på den nye hurtigladeren. Håper å komme dit på en "tank". Kjører gammel E6, bare en tur gjennom Hell tunell. Skulle gå bra da.

Nissan Leaf 2012 hvit

Tidligere; Think 2000 Classic, Think City 2009,Imiev 2011

Trondheim

De må gjerne kalle meg egoistisk, men jeg er med på å gjøre miljøet bedre for slike

Olsleaf

Ble litt regn på veien. Måtte stoppe v Sissels spiseri. Eplekake m is og kaffe. 1 t og 25 min. Og 6 streker. Men da vi passerte grensen var det tomt og like før Tullen kom skilpadda. Hurtigladeren var ledig. Gratis lading. Normal ladet etterpå. Men vi måtte hurtiglade på Værnes etterpå. Ikke helt optimalt å bruke IMiev på flesktur mao.
Nissan Leaf 2012 hvit

Trondheim

De må gjerne kalle meg egoistisk, men jeg er med på å gjøre miljøet bedre for slike

svingen

Hvordan var jurrasic testen? Håper du hadde 16a kabel tar tid på 10a,men får jo tid til mye is ;-) var det full bil? Merker stor forskjell på det. Aleine vs 2 voksne og barn + bagasje. Sommerdekk? Hastighet? Stor forskjell på  90 vs 70
peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

Olsleaf

2 stk i bilen. Snitt fraTrondheim ca 70. Vinterdekk, pluss vått føre. 16a lading. Hurtiglade på Storlien pluss vanlig etterpå. Ned gikk det bra m masse regen. Men ikke nok til Trondheim. Hurtigladet på Værnes.
Nissan Leaf 2012 hvit

Trondheim

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA