Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Vasking, detailing etc. av Model S

Startet av tonl, torsdag 01. mai 2014, klokken 20:19

« forrige - neste »

tonl

Hei.

Sitter og ser over bestillingen min for TMS 85. Jeg er usikker om jeg skal krysser av for xtra hjulsett (i dette tilfeller for vinteren). Tesla skal ha 23K for settet og det virker som det blir samme felger (19") som for sommeren (19"). Så det blir 8 identiske felger. Vet ikke om jeg skal skaffe felger/dekk selv. i så fall kan jeg velger hvilke som helst felger eller har Tesla noe egen godkjent-lister for 3.pars felger? HVa har de flester valgt?

dotten

bruker opp de dekkene jeg får med 19", da vintern kommer får de noen ålreite piggfrie dekk, og da sommern kommer blir det vel noe vossen hjul..
S85

P85D fra mars 2015

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA