Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: EL-Motorsykkel - Finne dette/Hva finnes?

Startet av Kjell Leaf, torsdag 01. mai 2014, klokken 18:59

« forrige - neste »

Kjell Leaf

Har dere hatt problemer med carwings på mobil og PC de siste dagene ?
Vil bare oppdatere en og annen gang. Også treg oppdatering av kjørehistorikk.
Leaf Tekna, levert des. 2013.
Farge : Hvit

Sommerkos : BMW 645ci cabriolet 2004

medic.66

Ja, det har til tider vært vanskelig å logge på. Appen sier at det er feil brukernavn el passord. Hadde det samme i sist uke også. Gikk inn på carwingschaten og "snakka" med en fyr der. Han skulle sjekke opp. Litt senere på dagen ringte en hyggelig dame og fortalte at de oppgraderte serveren, derfor var det problem
Evje

Hvit Leaf Tekna, levert 31. mars 2014.

Hvit Volvo V90 CC 18 modell til langtursbil og trekking av tilhenger.

bjorn_2390

Mulig det er forklaringen akkurat nå - men det er liksom ikke første gang jeg får beskjed om at det er problemer med innloggingen. Og at ting feiler. Fra tid til annen dukker dette opp.

Det rare er, at jeg opplever at (appen) Leaf Link fungerer fint, selv om Carwings sliter. Skulle tro informasjonen hentes ut fra samme sted, til syvende og sist?

Bra de jobber med saken, og ny server bør egentlig være godt nytt. Håper jeg.
Blå Euro-Leaf (2012)

Mippen

Fremtiden er elektrisk.

medic.66

En liten sammenligning. Jeg har også en Volvo XC 70 i tillegg til Leafen. Den appen er mye mer avansert og virker hele tiden perfekt. Med den kan jeg også fjernstarte varmeren (mulighet for å programmere to klokkeslett samme dag). I tillegg kan den låse/ låse opp dørene. Man kan se om vinduene er åpne (men ikke lukke dem). Den viser kilometerstanden på bilen. Varsler om spylevæske, service etc. Man kan se alle kjørerutene, avstand og adressene til og fra (greitt hvis man fører kjørebok). Blir bilen stjålet kan man følge den på kartet. Hvis man kolliderer sånn at airbagene løser ut, blir man oppringt av et Volvo senter. Svarer man ikke på det oppkallet, sender de ut ambulanse til deg (fordi de kan se hvor bilen befinner seg). Så i bunn og grunn er jeg ikke så veldig imponert over tlf appen til Carwings. Lite man kan gjøre med den og til tider svæææært ustabil
Evje

HoeggenEL

Får ikke kontakt med bilen via Carwings for iOS i dag.
Flere som sliter?  :-X
LEAF Acenta 2014 (26/3-14 - 15/3-19)
LEAF Acenta 2019 (15/3-19 ->)

FrodeK

knutgrr

Leaf levert desember 2013. Stavanger/Sola.

Mippen

Fremtiden er elektrisk.

reptil

Svart Leaf Acenta

medic.66

Ja. Gir snart opp hele appen. Fryktelig ustabil
Evje

Mippen

Min virker ikke, men så har de ikle klart å fikse min helt siden jeg fikk bilen. Den har aldri virket optimalt men har fungert greit de siste to ukene.
Fremtiden er elektrisk.

Kjell Leaf

Sitat fra: knutgrr på fredag 25. april 2014, klokken 09:51
Ikke fått til denne appen på 2 dager nå.
Min var død i går frem til tidlig i går kveld, da funket den fint, men i dag dødt igjen. Får beskjed om at det ikke er kontakt med bilen. (bade med pc og mobil)
Leaf Tekna, levert des. 2013.
Farge : Hvit

Sommerkos : BMW 645ci cabriolet 2004

RuneW

Carwings er noe forbasket drit - rett og slett. Det går ikke an å pynte på det. Det har vært ustabilt fra dag en og har blitt bare verre og verre med tiden. Helt ubegripelig at noe så tilsynelatende enkelt (ref Volvo over her) skal være så ufattelig vanskelig for visse produsenter...  >:(

TM3 LR AWD
TMY LR AWD (bestilt)

Sverre_E

Chat Transcript
Du har blitt koplet opp til Ellen L.
Ellen L:  Hei og velkommen til Nissan kundeservice. Du snakker med Ellen. Hva kan jeg hjelpe deg med?
Kunde :  Hei! Carwings har vært kranglete et par døgn. Sist dette skjedde var det en server ett eller annet sted som måtte fikses. Er dette noe det arbeides med å utbedre nå? Hilsen Sverre
Ellen L:  Hei sverre, Telenor har problemer i dag. Det er derfor du ikke får kontakt med Carwingsen din.
Ellen L:  De jobber med å få løst problemet.
Kunde :  Akkurat. Det er flere på Elbilforum som opplever det samme. Men de vet ingen ting, og lurer stadig på hva som ikke fungerer. http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,13947.0.html
Kunde :  Takk for oppklaring!
Ellen L:  Bare hyggelig.
Blå Leaf. April 2012. Vår første elbil! Og eneste bil...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA