Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Bompenger for behov eller for "straff - apokalypse

Startet av janstok, onsdag 30. april 2014, klokken 00:28

« forrige - neste »

janstok

Niks, her e det kraft for alle penga;) Lovlig elsykkel e for kåne med kurv...
Sandnes

Ezee kit: www.ebikes.ca
35 000 km på elsykkel

thoru

skjønner den. uten å ha prøvd el-sykkel aner jeg ikke hvordan 250watt eller 500watt oppleves.
Hadde vært kjekt å kunne plombere 500watten, så har man i allefall en mer fremtidsrettet motor, i tilfelle denne blir økt i fremtiden.
Hvordan går det med monteringen?

janstok

Hehe, ja det var en historie utenom det vanlige. Det tok ca en måned før motorsett og batteri kom. Etter at jeg fikk det montert på sykkel var det en del merkelig oppførsel på motor: lite moment, kraften kom og gikk, kom ikke opp i mer enn 20km/t på flat mark. Da jeg kontaktet "the president" i Falco, virket det som om han mente det aldri var noe galt med deres motorer, og at alt var som det skulle. Jeg sendte ham sikkert 5 filmer også for å illustrere alt som var galt, men til ingen nytte. Heldigvis for meg har de 30 dagers retur, så bye bye til motoren.

Jeg har en anelse om grunnen til rar oppførsel på motor er at en eller flere sensorer skaper seg. (tror det var totalt 16 forskjellige sensorer i motoren)
Så for all del, det kan være bra saker, men jeg var iallefall maksimalt uheldig.

Sandnes

35 000 km på elsykkel

Kjelli

Det kan være du var maks uheldig ja. Men dette forteller ganske mye om servicen og hvordan en behandles når ting ikke virker. Med så dyr motor så må servicen være på plass. Da blir det ikke falco motor på meg :-( 

janstok

Helt enig, jeg har iallefall mistet helt motet for Falco. Har beholdt batteriet, blir kostbart å sende det tilbake, og tror det skal være rimelig bra
Sandnes

35 000 km på elsykkel

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA