Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Feil og mangler (reklamasjoner) - Hva opplever du på din bil?

Startet av Lokführer, lørdag 26. april 2014, klokken 21:31

« forrige - neste »

Lokführer

Fruen kom hjem i går kveld og klagde på at bilen peip. Jeg spurte hvilken feilmelding som kom opp, men ingen. Jeg gikk ut og sjekka, det peip, men ingen feilmelding.
Noen flere som har hatt denne feilen?
Elbilist som unnlater å bruke kollektivfelt.

Jimpec

Jeg rygget veldig nærme garasjeporten en gang og da kommer det en konstant pipelyd. Denne ga seg ikke når jeg kjørte litt fremover igjen, og heller ikke når jeg gikk ut av bilen og åpnet døren igjen. Jeg lot det bare være i og med at den stoppet når døren ble lukket. Neste tur var alt normalt.
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

Amper

så tesla har laget en konepipevarsel.. som betyr at hun i praksis kommer inn å sier indirekte ifra når hun har kjørt i veggen eller for nærme..  ::)
P85D :o)

kennethl

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA