Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Skrytebilder! :)

Startet av Orcuz, fredag 25. april 2014, klokken 20:34

« forrige - neste »

OleJA

Sitat fra: Orcuz på fredag 11. april 2014, klokken 08:02
Det er vel kun åpnet på hverdager og lørdag? Ellen kommer jeg ned der på søndag?
Det vet jeg ikke sikkert. Står ihvertfall ikke noe om begrenset åpningstid ved innkjøring til parkeringskjeller, men det er porter på den som kan lukkes.
Det sikreste er vel å ta en telefon til Tesla Trondheim.
Perlehvit P85, VIN P15981
Reservert 2 x Model Y

bb

Jeg har vært der på søndager også. Men en gang kom jeg dit kl 02 en lørdagsnatt (søndag egentlig), og da var porten stengt. Jeg tror den stenger rundt midnatt alle dager og åpnes automatisk igjen 6 ellerno. Dette kan sikkert Tesla i Trondheim eller senteret på Lade bekrefte.
#2700 P85 rød med alt på unntatt barn og alarm - bestilt 30.12.2012, levert 22.11.2013
Bjørns videoer

Orcuz

Snakket med Tesla nå og det er åpent til 22 på søndag faktisk. Da er det jo ikke noe problem, må bare vandre rundt et par timer på søndag, men det blir sikkert bare kos :)

Zneip

I morgen blir det langtur på oss også, fra Levanger til Notodden. Må bare få sendt Bjørn (bb) videre mot nordkapp før vi kjører i motsatt retning. Tror ikke jeg kjører via Oslo, men tar "snarveien" via Gjøvik og Hønesfoss. Har lagt på sommerskoa, men værmeldingene og rapporter fra andre veifarende viser gode kjøreforhold. Gleder meg til en skikkelig langtur :)
Nord Trøndelag | X90D

Car-El

@Zneip

Du hjelpe ikke på humøret mitt.

1. TMS er "ubrukelig" på grunn av elendige muligheter for å lade opp bilen her i nord.
2. Det er ikke føre for "sommerlugger".
3. Langt mindre motorsykkel.
4. Og snøscooter (som jeg har null interesse av) har ikke di beste forholdene.

No vente jeg bare på at Tesla skal bygge ut nok SC så jeg kan flytte sørover, med TMS som flyttebil.
(Og slik som dette er jeg hver vår. Bare kåt, for det er lite med vår her.)
Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA