Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Riper i lakk

Startet av landrover74, fredag 25. april 2014, klokken 13:55

« forrige - neste »

landrover74

Hei jeg er på utkikk etter lader til min Think. I vognkortet så står det 3560 Think reg 01.01.2001
30kw. Laderen manglet når jeg fikk tak i bilen.

Elmo

Det er vel dessverre en av helseproblemene med disse bilene nå. At ladere er mangelvare.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

nofuelno

Sitat fra: landrover74 på torsdag 10. april 2014, klokken 09:40
Hei jeg er på utkikk etter lader til min Think. I vognkortet så står det 3560 Think reg 01.01.2001
30kw. Laderen manglet når jeg fikk tak i bilen.
Ta kontakt, så ser vi hva vi kan få til.
Jobber hos innovativ forhandler av elektriske ladeløsninger på Lysaker. www.nofuel.no
Jaguar iPace 2018 - Renault ZOE 2015- iMiev 2011 - Think Classic 2004 - Maranello

elektrolux

Laderene er arkilleshelen til disse flotte bilene, men vi eksporterer en del biler for ombygging og da frigis ladere.

Dermed kan vi levere brukte ladere til Think Classic.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

nofuelno

Sitat fra: elektrolux på mandag 19. mai 2014, klokken 19:48
Laderene er arkilleshelen til disse flotte bilene, men vi eksporterer en del biler for ombygging og da frigis ladere.

Dermed kan vi levere brukte ladere til Think Classic.
Hva koster en ombygging ? ... og hva kan du skaffe brukte Think ladere for ?
Jobber hos innovativ forhandler av elektriske ladeløsninger på Lysaker. www.nofuel.no
Jaguar iPace 2018 - Renault ZOE 2015- iMiev 2011 - Think Classic 2004 - Maranello

OneMore

Selv om det er så idiotisk så klarer jeg ikke la det ligge!
Snakker med firma om dagen for produksjon av nye ladere.

OneMore!
Har blitt noen THINK ja, vil gjerne bytte til meg 5 dørs SAXO. Utfører batteritesting!
Skrur også på 2 stk Cruzin Coolers!

elektrolux

Gode ladere finnes allerede; det er bare å knekke kommunikasjonen mellom BMS og lader.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

EVlithium.net

har 2 stk Think biler på gården her..deler er tilgjengelig...  kan selges som hele delebiler eller i deler.
Webstore: www.evlithium.net

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA