Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Moraltråden - er det greit å teste ut elbilen langs offentlig vei?

Startet av hma, fredag 25. april 2014, klokken 13:40

« forrige - neste »

testO

Mitsubishi i-MiEV 2012 Ocean Blue - Solgt
Tesla model S
TOCN Signaturmedlem

tomrh

Og som vanlig er kommentarfeltet dominert av folk helt blottet for faktakunnskap og regneferdighet..  ::)

En annen ting jeg stusser svært på er Senterpartiets manglende engasjement i elbilsaken, de ønsker jo å styrke distriktet, og de er sterkt representert rundt om i Trøndelags kommunestyrer. De burdte heiet fram elbilen, den muliggjør at folk kan bo lengre bort fra bykjernene. Historier som Frank Jensen sin er hva partiet aller helst vil unngå. I stedet står partiets representanter fram og heller bensin på elbilhatet, tenker spesielt på Tone Sofie Aglens kronikk i Adressa for et par måneder siden.
Stjørdal
2019 Nissan e-NV200, 20.000 km
2012 Nissan Leaf (kjøpt -14), 180.000 km  
2012 Mitsubishi i-MiEV, 170.000 km

Olsleaf

Aglens kronikk inneholdt en del faktafeil. Det er ikke bare de med høy inntekt som har råd til å kjøpe elbil. Videre er det flere som bruker elbil nesten hele året. Bil nr 2 blir sjelden brukt. Men det Aglen skulle gjort var å informere om hva politikerne tenker rundt virkemidlene for å få folk over på miljøvennlig. Savner politikerne i media når det gjelder dette. Skaper stor utrygghet for oss som har kjøpt elbil.
Nissan Leaf 2012 hvit

Tidligere; Think 2000 Classic, Think City 2009,Imiev 2011

Trondheim

De må gjerne kalle meg egoistisk, men jeg er med på å gjøre miljøet bedre for slike

Klykken

BMW i3 fra 26.06.2014
Reservert TM3 22.03.17
Tesla Model S85D April 2015, kjøpt juli 2018
Helelektrisk bilpark <3

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA