Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: T Sportline 19¨ spesialdesignede felger for TMS

Startet av Torpedo Ted, torsdag 24. april 2014, klokken 17:19

« forrige - neste »

Torpedo Ted

Skal til Stavanger en helg, og lurer på om det er noen plasser jeg kan lade og parkere gratis i 2 dager? Kan flytte den på lørdagen, men trenger altså 20 timer parkering...

De fleste offentlige punkter har vel kun 3 timers lading?

pagal

P-Domkirkehallen har innkjørsel fra Kongsgata, like ved Domkirkeplassen. 

Ny avgiftstid: Gratis for elbil, max tiden må overholdes

Man-søndag kl 07:00 - 20:00: Maks 3 timer
Utenom disse tider: ubegrenset p-tid
Åpningstider

Mandag - Lørdag :06:00 - 00:30
Søndag :10:00 - 00:30

Early CHAdeMO adapter Jæren

sjokomelk

Kjører 2017 Tesla Model X 100D - utlevert 1/12-17
Har fortsatt en 2013 Opel Ampera med OVMS
Reserverte Tesla Model 3 17.01.17

Torpedo Ted

Så det er ingen steder en kan stå gratis?

Trenger man nøkkel for å åpne ladekontakten i parkeringsanleggene?

pagal

Early CHAdeMO adapter Jæren

krister461

Finnes det lademuligheter i sentrum som gir mer enn 16A 230V?

Bor 24 mil unna Stavanger og vurderer en tur/retur en dag, men trenger å få ladet minst 15 mil ila 5 timer.

Torpedo Ted

Ikke for å være frekk, men det hadde vært greit om dere leste hva jeg spør om før det svares:

Hadde to kriterier:
1. Gratis.
2. Kan stå parkert i 20 timer.

Dette er altså ikke mulig i Stavanger sentrum?

Hvor får jeg tak i denne nøkkelen - utenom steder som stenger før 20? Eventuelt et sted i Bergen?

sjokomelk

Sitat fra: Torpedo Ted på torsdag 10. april 2014, klokken 11:12
Ikke for å være frekk, men det hadde vært greit om dere leste hva jeg spør om før det svares:

Hadde to kriterier:
1. Gratis.
2. Kan stå parkert i 20 timer.

Dette er altså ikke mulig i Stavanger sentrum?

Hvor får jeg tak i denne nøkkelen - utenom steder som stenger før 20? Eventuelt et sted i Bergen?
Det er dårlig med 20 timers parkeringstid og gratis i Stavanger sentrum hvis du ikke har din egen, private parkeringsplass. Mesteparten av gateparkeringen har makstid. Skal du stå lenge må du i et av P-husene, og de koster typisk 12 kroner timen mellom 8 og 18, og 5 kroner timen mellom 18 og 8. Ikke akkurat dyrt.
Se www.stavanger-parkering.no for å finne noe som passer dine krav.

Det er den vanlige nøkkelen som du får som medlem i elbilforeningen.
Kjører 2017 Tesla Model X 100D - utlevert 1/12-17
Har fortsatt en 2013 Opel Ampera med OVMS
Reserverte Tesla Model 3 17.01.17

rene

Ikke for å være frekk, men heldigvis finnes ikke det du spør etter. Se andre svar.

Skal du stå lenge gratis og samtidig lade (gratis), parker utenfor sentrum og ta bussen/toget/whatever.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA