Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Frakt og plass

Startet av VanillaBean, onsdag 23. april 2014, klokken 22:04

« forrige - neste »

VanillaBean

Litt flåsete tema kanskje....

Det er ingen tvil om at det er mange som kjører Tesla for tiden og at det er en veldig flott bil. Jeg har likevel registrert at jeg så langt ikke har sett en eneste dame kjøre Tesla.

Er Tesla en "manne-bil"?  ;)
iMiev siden september 2013.

Togge

Nja, ikke sånn oppe i Trøndelag. Her er det masse damer som kjører Tesla.
For min del er det en "liten" kamp om hvem som sitter igjen med Leafen. Synes det er artig når fruen synes Teslan frister mer.
Hel-elektrisk bilpark.

Torpedo Ted

Har sett et par, men utrolig få... De hilser dog aldri :P

El-motor

Her i Bergen ser jeg daglig damer som kjører Tesla  8)

Chlangum

Sitat fra: El-motor på tirsdag 08. april 2014, klokken 20:57
Her i Bergen ser jeg daglig damer som kjører Tesla  8)

Har sett de jeg også  :D
Forøvrigt så synes jeg det er artig at en del damer også begynner å fatte interesse for bil etter at TMS kom i hus.
Neste år er garasjen endelig 100% amerikansk igjen. (okey da, 66.67% hvis man regner med sykkelen)

Tesla Model S P85+. Perlemorhvit med mørke felger og full pakke - 416hk 600nm
71 Plymouth Barracuda 340. Lemonyellow med 18" cobra felger - 383 din.hk 542nm (nylig bremset c",)
99 KTM LC4. Svart/orange med svarte 17" supermoto felger - ca 60hk

Quintilian

Vi skal bare ha 1 bil (jobber med å selge gamlebilen nå), så da blir vi kjørende Tesla både jeg og madammen... Vi bor i Stavanger og hun har stukket av med Teslaen til Trondheim for å besøke familie nå i et par uker... Rimelig snurt som sitter igjen med svarteper og 90HK Hyuuundai på Vestlandet ;-)

jkirkebo

Sitat fra: VanillaBean på tirsdag 08. april 2014, klokken 20:46
Litt flåsete tema kanskje....

Det er ingen tvil om at det er mange som kjører Tesla for tiden og at det er en veldig flott bil. Jeg har likevel registrert at jeg så langt ikke har sett en eneste dame kjøre Tesla.

Er Tesla en "manne-bil"?  ;)

Jeg har sett flere damer som kjører TMS. Ikke like mange som menn, men kanskje mellom en fjerdedel og en tredjedel.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Mippen

Nesten halvparten av tms jeg ser rundt bergen er kvinner som kjører. Begge kusinene til en kompis av meg bor sammen og har kjøpt seg hver sin tms.
Fremtiden er elektrisk.

laumb

Kona skal låne min 26 mil i morgen. :(
Toyota iQ 1.0l på meg. :(
0-100 på 14,3 sek! Woooo!!

Mippen

Sitat fra: laumb på tirsdag 08. april 2014, klokken 21:54

Hehe :D
IQ er kul. Har lånt iq noen ganger selv. Faktisk flere som snur seg når jeg kjører den enn når jeg har kjørt andre mer spenstige biler. Vet ikke om det er positiv oppmerksomhet da. :P
Fremtiden er elektrisk.

Chlangum

Kondolerer!
Neste år er garasjen endelig 100% amerikansk igjen. (okey da, 66.67% hvis man regner med sykkelen)

Tesla Model S P85+. Perlemorhvit med mørke felger og full pakke - 416hk 600nm
71 Plymouth Barracuda 340. Lemonyellow med 18" cobra felger - 383 din.hk 542nm (nylig bremset c",)
99 KTM LC4. Svart/orange med svarte 17" supermoto felger - ca 60hk

Muffinman

Overdrivelse. Man bruker kalender når man angir akselerasjon på den symaskina der.

frskby

Jeg er så "heldig" at fruen ikke har turt å prøve vår enda. Har hatt den i 4 mnd. Ikke meg i mot akkurat...  :P

Hun holder seg til Transit Connect varebilen.
Tesla Model X 90D 2016-
Tesla Model S P85 2013-2016

mgarm

Ser plenty av damer kjøre inn i parkeringshuset til Telenor sitt hovedkontor.

Veggen

Sitat fra: frskby på tirsdag 08. april 2014, klokken 22:45
Jeg er så "heldig" at fruen ikke har turt å prøve vår enda. Har hatt den i 4 mnd. Ikke meg i mot akkurat...  :P

Ikke så rart hvis hun møtes med den holdningen, kanskje på tide å ta en liten titt i speilet?  :-[

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA