Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Bompenger for behov eller for "straff - apokalypse

Startet av indis, tirsdag 22. april 2014, klokken 21:00

« forrige - neste »

indis

Dørene på venstre side lar seg ikke åpne, da håndtakene ikke kommer ut.

Forsøkte en restart av software (med scrolle-hjulene på rattet), men det hjalp ikke.

Jeg får vel bare ringe Tesla, men noen som har hatt samme problem og vet hva det kommer av?

Rabies

Har hatt samme problem med dørhåndtak bak. Tesla byttet på garanti.
Citroen Berlingo 1998 LifePo4 (solgt 2014)
Rocky Mountain Slayer SXC m/Bafang BBS02 750W og 14S9P 20Ah Sony V3 18650
Tesla Model S Grå 85 kwh 2013 (Solgt 2015)
Nissan Leaf Tekna Grå 2014
Tesla Model S Sort 85 kwh 2015
Zero DSR 2016

19quiz76

Sitering av 19quiz76 sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

TMS S85 VIN P15279. Grå 19" Pano Luft Sort Skinn Tech Lys Parksensorer Vinterpakke Dobbellader. Levert: 30.9.2013

+ stolt eier av -98 Peugeot 106 EL

Eopheim

Mitt lot seg ikke lukke ved utlevering av bil - garantisak
Nissan Leaf,svart,36000km- solgt
Model S,P753 VIN:P14408, bestilt april 12

Daniel.B

Fatter har til tider problemer med dørhåndtaket på førerdøra si. Det kommer ikke alltid ut og man får ikke lukket opp døra.

Tesla sender Ranger Service ut til oss i morgen. Flotte greier. :)

indis

For å si det forsiktig så viste det seg at dørhåndtaket skulle bli det minste problemet jeg hadde i dag.. Selv om jeg nå kjører en Hyundai for noen dager må jeg berømme den amerikanske delen av Tesla-teamet på Skøyen, de har noe å lære bort ad kundebehandling til de fleste.

Mippen

Sitat fra: indis på tirsdag 08. april 2014, klokken 21:35
For å si det forsiktig så viste det seg at dørhåndtaket skulle bli det minste problemet jeg hadde i dag.. Selv om jeg nå kjører en Hyundai for noen dager må jeg berømme den amerikanske delen av Tesla-teamet på Skøyen, de har noe å lære bort ad kundebehandling til de fleste.

Fortell?
Fremtiden er elektrisk.

indis

Lang historie kort: Vinduet på førersiden ville ikke ville lukke seg. Det regnet og jeg var utenfor bygningen i et møte jeg skulle i (stilig avlysningsgrunn) - fordi jeg måtte kjøre til en bensinstasjon med tak for å vente der resten av dagen på "rangerservice", som ikke klarte å fikse det på stedet. Deretter ble det "the drive of shame" hjem, med en leiebil type Hyundai. Sistnevnte med vinduer som fungerte, så det var jo på mange måter en oppgradering...

Tjos

Samme her.
Var innom verksted 2 ganger med defekt dørhåndtak i løpet av den mnd jeg hadde bilen...
Hadde P85+ i ca 1 mnd. Er nå solgt.

JWinterburn

Tesla Model S85 Perlehvit.
Alt bortsett fra barneseter
#P23507
Levering uke 4 .. Søvnløs fram til da...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA