Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Vasking, detailing etc. av Model S

Startet av knutgrr, søndag 20. april 2014, klokken 00:23

« forrige - neste »

Kjell Leaf

Sitat fra: Powerflux på mandag 07. april 2014, klokken 11:14
Sitat fra: Kjell Leaf på søndag 06. april 2014, klokken 23:48
Sitat fra: knutgrr på søndag 06. april 2014, klokken 16:12Mye piss og drittslenging her inne som ikke er relevant. Det er liksomt blitt kult og tøft å hate Nissan forhandlerne... Bli voksne og bruk deres egne erfaringer før dere hiver dere på drittslengingen. Etter måten enkelte her skriver har de sikkert en oppførsel også som ikke gir særlig godvilje ..........
Nissan Norge sin sidekick #1 er ute og forsvarer igjen ser jeg ::)
Javel ?
Bli voksen.........
Leaf Tekna, levert des. 2013.
Farge : Hvit

Sommerkos : BMW 645ci cabriolet 2004

Even Nedberg

Nå er jo dette en grise-gammel tråd, men siden det var den første som kom opp da jeg søkte så svarer jeg her.

Opplevde det samme om trådstarter. En mutter hadde falt av og blitt borte etter dekkskift. Tok en tur til Birger N Haug på Rud i Bærum. Ikke bare fikk jeg ny mutter gratis, men de skrudde den til og sjekket alle andre også. Jeg har bare god erfaring med BNH på Rud! ;D ;D

tomrh

Og jeg kan jo legge til at jeg har en slik muttertrekker fra Biltema slik som trådstarter. Den er jeg kjempefornøyd med! Bruker selvfølgelig momentnøkkel og trekker til riktig moment etterpå. ;)
Stjørdal
2019 Nissan e-NV200, 20.000 km
2012 Nissan Leaf (kjøpt -14), 180.000 km  
2012 Mitsubishi i-MiEV, 170.000 km

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA