Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hurtigladestasjoner for i3

Startet av Elerlivet, lørdag 19. april 2014, klokken 19:40

« forrige - neste »

Elerlivet

Jeg har sett meg ut en Think 2002, hvor eier beskriver følgende:

"en liten feil som gjør at "gasspådraget" kutter brått av og til (særlig i ca 60km/t). Dette kan komme litt overraskende, men jeg har vendt meg til det og det eneste som må gjøres er å ta foten av pedalen og tråkke ned på ny... "

Eier vet ikke hva dette skyldes.

Noen andre som har erfart -/ hørt om dette og evt kjenner til hvordan dette kan utbedres/ elimineres??

Takknemlig for innspill :-)

elektrolux

Noen Think Classic gjør dette. Helt uproblematisk, men bytte av fartspedal, ev. kontroll av bremselysbryter kan hjelpe.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

thinkbergen

finne du løsningen, jeg har det samme problem

Svein-O

Jeg har ved to forskjellige anledninger opplevd disse "gir-utkoplingene". Kjørte over tid med fenomenet, fordi jeg ikke fant feil på gasspedalen og bremselysbryteren. Etter relativt lang tid, fikk jeg stopp på veien, og måtte bytte ut en blokk. Etter bytte av batteriblokk var fenomenet borte vekk. I begge tilfellene.
Kjørt samme Think siden 2002. 116000km. Nå også med i-MiEV.

FiDo

Jeg har også hatt flere tilfeller/biler med dette. Bytte av endebrytere til gear-lås har løst problemene i mine tilfeller..  8)
->-> Har mye Think City deler til salgs, nye og brukte! Send PM. <-<-

-LADERE
-BMS
-HV-BOKS
-INTERFACE-BOKS
-STØTDEMPERE
-BREMSER
-SEND PM !!

-Volvo V60 Plug-In Hybrid
-Volvo C30 Electric generasjon 2.
-Volvo V60 R-Design.
-Volvo V40 R-Design.
-Think City. (Flere)
-Think El-sykkel ! (Orginal fra Think!!!)

Stavanger

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA