Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hurtigladere som ikke virker

Startet av sven erik, lørdag 19. april 2014, klokken 11:18

« forrige - neste »

sven erik

ja vil dere ha dette uten å kjøpe tesla  og med mange lade muligheter så kjøp denne  en geo przm  teslans bestefar  se på denne anonsen
finnkode=47627420

sven erik

haakon88t

Ser ut til å være en artig bil. Men til den prisen bør i det minste annonsen være en smule bedre skrevet. Jeg slet forferdelig med å forstå hva som egentlig stod her. Få en du kjenner til å se over og rettskrive annonsen din. Husk at dårlig annonse = dårlig respons.
Think City 2008 (Zebra) PCU gen0 Km: 55.000 - Nytt batteri mai 2012. Jeg pendler til jobb med denne bilen 7,5mil hver vei.

sven erik

Sitat fra: haakon88t på tirsdag 08. april 2014, klokken 11:55
Ser ut til å være en artig bil. Men til den prisen bør i det minste annonsen være en smule bedre skrevet. Jeg slet forferdelig med å forstå hva som egentlig stod her. Få en du kjenner til å se over og rettskrive annonsen din. Husk at dårlig annonse = dårlig respons.
har dysleksi  derfor  annonsen er som den er

Elektrojuks

Det er mange av oss som er dyslektiker, men det største problemet her er vel virkelighet orienteringen.  Tiden for å selge gamle PSA, Think, Ford Ranger til 150 000 +++ er vel forbi en gang for alltid og det samme vil jeg tror vil gjelde for din bil også. 

Tror at du må avskrive dine investeringer og revurdere hva du kan få for den. 

Du skal være kjempe glad hvis du får mer en 50 000 for den.  Når det er sagt er bilen din en  gøyal sak og den bruksverdien den har er mye høyere enn markedsprisen.

En drittsekk       
Think 2003 - Buddy 2008

dotten

S85

P85D fra mars 2015

sven erik

Sitat fra: dotten på torsdag 10. april 2014, klokken 18:18
får en splitter ny leaf til den prisen der.

bilen kan ikke samenlignes med  psa bilene  denne er med litium batterier 
ja kan mer sammenlignes med leaf  men har du  25 mil rekkevidde på en leaf å kan en trekke henger på 500 kilo ? denne bilen er laget på fabrikken som nå lager tesla

elektrolux

En flott bil med imponerende prestasjoner, men skal du få mest mulig penger hadde det hjulpet å renske både lakk og tekst i annonsen.

Litt hjelp her kan være vel verd innsatsen.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

sven erik

bilen blir både  renset å polert  da denne måtte  bli lakket litt på det ene hjørnet  etter at en  var borte i meg
bilde er tatt  på vei til spania  i tyskland

sven erik

tekst i anonsen er nå renset  nye bilder kommer når bilen er fikset  men bilen er god å kjøre  å  kjørte her om dagen  44 mil og da med lafing på tilsammen en time og 30 min  da med rype 2 uten å bruke mer en 7 ladere der + en vanlig  16 a
laderne som står i kan en justere fra 5 til 10 A    men vurderer om jeg beholder bilen selv for dette er en skjelden bil

sven erik

ja n spørs det om denne bilen blir for verdifull for meg  nå har jeg en rekkevidde på 38 mil  å som sakt trekke benger

møbelsnekkern

nesten 250k for en 20 år gammel bil klarer jeg ikke helt og se da. ;)

Men lykke til med salget :)
Haugesunds område

Eier av en Citroen AX '96 mod. Samt Citroen Saxo '01 mod.
2 el-sykkler fra sykkelett (en til dama og en til meg! ;) )

- "Et døgn skulle hatt 48 timer, da hadde jeg fått tid!"

elektrolux

Kan tilby en ombygget Audi A8 for 250 KNOK. 300+ rekkevidde, og høy limusinfaktor.

Regner med at den kan utrustes med hengerfeste for inntill 1500 kg henger.
Stavanger:

Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

pwb

Må jo være ett knallkjøp, halv pris i forhold til Tesla og når man kan annonsere 3 år gamle tvillinger til nesten samme som nypris så er vel ikke det der en dårlig pris?? Virker jo som at alder på en elbil ikke skal spille noen rolle i bruktbilprisen siden det ikke er en fosilmotor i den.

elektrolux

Bilen vil bli presentert i bloggen min etterhvert, men for dem som liker tanken på en stoor helaluminium bil med helt ny motor og alle lademuligheter 1 fase/3 fase er jeg enig i at dette bør friste.

Vant forresten ladekonkurransen på Wave ralliet framfor Tesla S, Zoe og VW biler
Stavanger:

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA