Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hurtigladere som ikke virker

Startet av sven erik, lørdag 19. april 2014, klokken 11:18

« forrige - neste »

sven erik

min er nå med en rekkevidde på 38 mil å har både 3 fas lading og enfas ++ ja en kan lade på utroig mange måter en kan lade med 400 32 a  en kan lade med mange 16 a eller en kan og lade helt ned i 5 a bare å velge å vrake  å er orginal bygd som elbil å er bestefaren til tesla  den har og vunnet cero rally  hva med å kjøre på amcar treff i en elbil  og denne er det å ny mottor i   men den vil n koste en 250000- 260000kr
batteriene  er ikke billige

Elektrojuks

Sitat fra: elektrolux på torsdag 05. juni 2014, klokken 04:55
Kan tilby en ombygget Audi A8 for 250 KNOK. 300+ rekkevidde, og høy limusinfaktor.

Regner med at den kan utrustes med hengerfeste for inntill 1500 kg henger.
Du burde vel lage din egen salgsannonse og ikke kuppe andres?
Think 2003 - Buddy 2008

emil

Uavhengig av batteri og motor er selve bilkonstruksjonen til en 1994 Geo Prizm mer eller mindre samme som en 1991 Toyota Corolla ogdet er ikke veldig "sexy"...

Er man i markedet for elbil med turer på 20+ mil tilnærmet daglig vil sansynligvis en 60kWh Tesla være innen rekkevidde økonomisk bare på sparte bensinkostnader sammenlignet med fossilbil og da har du et hav av garantier og muligheter du ikke har med en gammel ombygd Geo.

Men med gode bilder av ren og ryddig bil, gjerne med detajer rundt det tekniske og tekst uten alt for mye skrivefeil kan det være at det dukker opp en kjøper som synes dette er den ideelle bilen.

Alternativt kjøp en Leaf, trilling eller tilsvarende til dagligkjøringen og en 1994 Corolla til de få gangene man skal kjøre langt eller med henger og man kommer ut med bedre garantier, pris og rekkevidde totalt sett.

elektrolux

Sitat fra: Elektrojuks på torsdag 05. juni 2014, klokken 13:57
Sitat fra: elektrolux på torsdag 05. juni 2014, klokken 04:55
Kan tilby en ombygget Audi A8 for 250 KNOK. 300+ rekkevidde, og høy limusinfaktor.

Regner med at den kan utrustes med hengerfeste for inntill 1500 kg henger.

Skal
bli. Ville bare sette det hele i perspektiv.
Du burde vel lage din egen salgsannonse og ikke kuppe andres?
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

sven erik

bilen skal være  fabrikk  bygd som elbil å bygd da for hengerfeste for  å få dette godkjent  selv ikke da er det lett  biltilsynet i norge satte ned hhengervekten med 150 kilo i forhold  til hva  fabrikken hadde sakt

sven erik

denne trekker bra men gir den ikke bort d det er batterier for mer en 200000kr i denne

sven erik

hei
bilen er til salgs i gjen om noen er intresert selger jeg den for 130000kr  det er under hva en får for batteriene  du har og disel varmer ladere ++ men  selger den helst til noen som vil ta vare på den   er ikke så lenge til den er veteran  det er heller  ikke mange av disse bilene   det er produsert 500  men kun 2  på veien i norge  så ta kontakt om en vil
kan diskutere prisen noe
ps uten henger kommer en noe lenger en 25 mil 

 
© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA