Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hvilken utstyr og modell skal man velge?

Startet av kennethl, fredag 18. april 2014, klokken 06:54

« forrige - neste »

Muffinman

Både epler og roboter slår inn på min, også når de ligger i veske på gulvet ved siden av innhengningen. Har meldt fra, men det later ikke til at Tesla har tenkt å ta tak i det.

cairnz

Legger min i døra, da slipper jeg det.. :)
Elbilist

Muffinman

Gjør jeg også. Den blir imidlertid slengt bra rundt når man åpner og lukker døra.

Havebigfun

Med min Samsung S3 fungerer både bakre del av midtdeleren, koppholderne og brystlommen uten at det blir interferenser- jeg opplever ikke dette som et problem i min praktiske hverdag. Bruker man døren ofte må dørlommen være en reell levetidforkorter for mobilen.

Zneip

Legge mobilen i døra??? Hvilken dør? Vi har jo ikke noe dørlomme på bilene våre....eller har dette kommet på senere leveranser?  :o
Nord Trøndelag | X90D

Havebigfun

Trekantlommen ment som håndtak

Teslanewbie

Mobilen legges i lommen i fronten på førersetet .. For dere som har skinn så er det en liten lomme foran i førersetet...
P85 2014 solgt
P85D 2015 solgt
90D 2016 Solgt
TMX60D AP1 2016 avbestilt
TMX75D AP2 2017
M3 reservert 31/3-16

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA