Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Retro støyisolering

Startet av TRM, onsdag 16. april 2014, klokken 07:43

« forrige - neste »

arnkl

Sitat fra: TRM på mandag 30. juni 2014, klokken 21:18
Er det mulig å sette opp flere uttak på denne type ladestasjoner?

Eg lada for eit par dagar sidan på Grønn Kontakts ladestasjon i Furane ved Volda. Der har dei sett opp ein multistandard hurtigladar og i tillegg ein ladestolpe med to 22kW AC. Der er det altså mogeleg at tre bilar ladar med 22kW samstundes. Håpar fleire vel denne løysinga.
S85 (blå, med det meste, VIN# *20295)
VW e-Up! (2014, kjøpt brukt)

TRM

Sitat fra: arnkl på tirsdag 01. juli 2014, klokken 10:33
Sitat fra: TRM på mandag 30. juni 2014, klokken 21:18
Er det mulig å sette opp flere uttak på denne type ladestasjoner?

Eg lada for eit par dagar sidan på Grønn Kontakts ladestasjon i Furane ved Volda. Der har dei sett opp ein multistandard hurtigladar og i tillegg ein ladestolpe med to 22kW AC. Der er det altså mogeleg at tre bilar ladar med 22kW samstundes. Håpar fleire vel denne løysinga.
3 Type2-uttak hadde vært kjekt på alle slike stasjoner. På lengre turer tør jeg ikke planlegge å bruke ladestasjoner med ett uttak. Spesielt ikke når det finnes Model S med enkeltlader som i verste fall kan stå og lade i 7-8 timer...
- Å bestille Tesla er som å spille "Joker Nord" -

TMX100D MY18
TM3P        MY19 - solgt
Leaf           MY15 - solgt
TMS85D   MY15 - solgt
TMS85      MY14 - solgt

Johnny

Rosendal er nå ute av drift. Heldigvis hadde de 32A på hotellet. Uten det så hadde vi blitt værende her!
TMS og eGolf.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA