Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Did you see ? Think in Monte Carlo ZENN race

Startet av Oisuri, lørdag 12. april 2014, klokken 15:52

« forrige - neste »

Oisuri

Bilen min ble levert i dagtidlig til hotellet mitt, og jeg sitter nå på Hurtigruta sørover.
Men allerede har noe veltet ut av baggasjerommet og stripet opp fangern under baggasjeluka.

Noen som har beskyttet dette området med noe ennå?
Ser ut til en typisk plass som det kan komme stygge lakk skader. Jeg vurderer kanskje legge noe folie eller noe lignende der.

1988 Range Rover, 1990 BMW E30 325ix touring, 2014 BMW i3

Klykken

Det normale her ville vært gjennomsiktig folie, eller folie i samme farge som lakken vil jeg tro. Men når du tar av folien en gang i fremtiden vil den også ha satt sine merker, vel og merke..
BMW i3 fra 26.06.2014
Reservert TM3 22.03.17
Tesla Model S85D April 2015, kjøpt juli 2018
Helelektrisk bilpark <3

LMOR

Eller bare vente til det er så mange merker at folie er nødvendig uansett :-)

Det blir garantert riper her etter hvert.
Leter fremdeles etter ny elbil med tilhengerfeste ++
2019 i3 120Ah
2017 i3 94Ah (solgt)
2014 i3 60Ah (solgt)

02Henning

BMW pleier å levere en ganske tykk folie for montering på topp av fangeren, jeg har selv montert en slik på fruens E61. Det tok en drøy halvtime med spritserviett og varmluftspistol, men har hengt der og gjort jobben sin i snart 5 år nå og det ser fortsatt godt ut.

Jeg har ikke sett dette i sortimentet til i3 enda, men det bør vel ihvertfall være på gang i systemet?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA