Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Dekk og felger

Startet av tony@lunatech.no, fredag 11. april 2014, klokken 21:39

« forrige - neste »

tony@lunatech.no

Skal kjøpe sommersko til bilen nå rett før den blir levert og da jeg har sett mange her på forumet som sikler på Vossen felger tenkte jeg at det kanskje var penger å spare om man slo seg sammen.

Har vært i kontakt med Dekk1 som har gitt meg tilbudet under. Det er normalt ikke mye å hente på premium felger, men har sjekket litt og dette tilbudet ser ut til å være ganske bra.

Jeg representerer på ingen måte Dekk1 og har selv ikke noe fortjeneste her annet enn tilsvarende redusert pris på mine egne felger. Om moderator ikke mener posten hører hjemme her så flytt den gjerne til kjøp og salg, men da jeg har sett flere andre gruppekjøp på diverse ting her så tar jeg sjansen. :)

Om du er interessert så svar på poll og send meg navn, mail og telefonnummer sammen med hvilket alternativ du ønsker på tony@lunatech.no .. Gir det et par kjappe uker slik at sommerskoene kommer på fortest mulig.

Alle detaljer og priser finner dere under:

20"
Felg: Vossen CV1 - CV2 - CV3 - CV4 - CV5 - CV7 - CVT (20"x9") / OZ Ultraleggera HLT (20"x8") (leveres i Matt Black / Matt Graphite / Race Gold / Acid Green / Orange / Matt Red / Race White / Matt Race Silver)
Dekk: Vredestein Ultrac Vorti - 245/40 R20
Inkludert TPMS dekktrykksensorer
5-9 sett:  36150,-
10-14 sett: 34850,-
15+ sett: 33850,-
Inkludert Gratis dekkhotell første sesong hos alle Dekk1 forhandlere.

22"
Felg: Vossen CV1 - CV2 - CV3 - CV4 - CV5 - CV7 - CVT (22"x9")
Dekk: Falken Azenis FK453 – 255/30 R22
Inkludert TPMS dekktrykksensorer
5-9 sett: 40450,-
10-14 sett: 38950,-
15+ sett: 37250,-
Inkludert Gratis dekkhotell første sesong hos alle Dekk1 forhandlere.

Fri shipping i hele norge.

OBS:
Snakket med Vossen, og det ser ut som CVT ikke kommer inn igjen før juni, det er ingen igjen i Norge. Men nå har jeg reservert nok sett fra Vossen i USA til å dekke alt av behov.
Sølv TMS P85 m/ 20" Vossen CV4 og det meste av utstyr. Bekreftet 1. Januar 2014 - Levert 22. Mai 2014

sisc1337

Du fant ikke en bedre dato å dele dette tibudet på altså?:)
Perlehvit P85, 21" grå turbine, vinterpakke, panoramatak, ultra Hi-Fi lydsystem, smart luftfæring, techpakke, sikkerhetspakke, dobbeltlader, parkeringsassistent, premium interiørbelysning, hattehylle og karbonfiber interiør.

tony@lunatech.no

Sitat fra: sisc1337 på tirsdag 01. april 2014, klokken 20:45
Du fant ikke en bedre dato å dele dette tibudet på altså?:)

Haha.. Kan bekrefte at det ikke er en aprilspøk ;)
Sølv TMS P85 m/ 20" Vossen CV4 og det meste av utstyr. Bekreftet 1. Januar 2014 - Levert 22. Mai 2014

Sense

Jeg kunne event. vært interessert i 19¨ hjul. Er litt opptatt av å redusere hjulstøy.
Men det må være premium dekk, altså Goodyear, Michelin, Nokian o.l.

Tandersen

Sort S85 sort skinn + alt, minus barneseter og sikkerhet. VIN:23880 Bekreftet levering Mars 2014

tony@lunatech.no

Sitat fra: Tandersen på tirsdag 01. april 2014, klokken 22:59
Er ikke tilbudet fra Dekklåven bedre?

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=47180799&searchclickthrough=true&searchQuery=vossen+tesla

Se det ja. Det var billig. Ser ut som om det ikke følger med sensorer og med de så blir prisen ca det samme som ved 5 sett her hvis man ser bort i fra dekkhotell.

tony@lunatech.no

Sitat fra: Lunatech på onsdag 02. april 2014, klokken 07:49
Sitat fra: Tandersen på tirsdag 01. april 2014, klokken 22:59
Er ikke tilbudet fra Dekklåven bedre?

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=47180799&searchclickthrough=true&searchQuery=vossen+tesla

Se det ja. Det var billig. Ser ut som om det ikke følger med sensorer og med de så blir prisen ca det samme som ved 5 sett her hvis man ser bort i fra dekkhotell.

Ser også at det står med Falken dekk. Pratet med Dekk 1 igjen som skulle komme opp med et eget tilbud på Falken dekk da det er litt lavere priset.

tony@lunatech.no

"Konfronterte" Dekk1 med tilbudet som det var linket til her. De forklarer at dette er med Falken dekk som er en del billigere, samt at dette også ikke er med sensorer (3000 kr) og frakt (hvis man trenger det) eller dekkhotell (verdi 750)

Jeg ba om et tilbud med falken dekk for å kunne sammenligne og da blir det følgende (kopierer inn mail):

245/40 R20
   Falken FK453
5-9 stk   32500
10-14 stk   30500
15+ stk   28500

Der har du en pris med Falken FK453 om noen ønsker det. Vredestein Dekket er derimot absolutt å anbefale.
Den tyske ADAC testen fremhever dette. Vredestein er det beste dekket du får på tørt føre, og også veldig slitesterkt som kan komme godt med på all den effekten i Tesla S 

Legger med en link her: http://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/sommerreifen/2013_Sommerreifen_Test_225_45_R17.aspx

Det er samme hva slags felger folk velger av de over her. Så lenge totalen kommer opp i et antall som tilsvarer en bedre pris er det den prisen vi betaler for de.

PaulG

I utgangspunktet en god ide, men ikke bruk opp tiden deres med de prisene der.

tony@lunatech.no

Sitat fra: PaulG på onsdag 02. april 2014, klokken 21:04
I utgangspunktet en god ide, men ikke bruk opp tiden deres med de prisene der.

Hva tenker du på her Paul? Bruke opp tiden til de på forumet eller de på Dekk1?  Om du vet om bedre priser enn dette så post det gjerne her.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA