Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Trygt bilhold med Tesla

Startet av sven erik, fredag 11. april 2014, klokken 13:14

« forrige - neste »

sven erik

ja dere leste ikke feil  en elbil med god rekkevide runt 23-25 mil rekkevidde
5 seter og kan dra henger lovlig på 500 kilo  en drøm sier dere men nei det er virkelig dette er en 94 modell men med ganske nye batterier og ny motor det er utak til 400w 32 a på bilen  da kan en lade fult på ca 2 timer  en kan å i tilegg  bruke 2 kontakter  så kommer man under 2 timer   eller om man har flere vanlige kontakter kan man lade raskt  det er 13 ladere som kan justeres fra 5 til 10 a  så de kan brukes på mange måter
noen som kunne tenke seg en sånn
ja tilogmed egen liten campingvogn  kan kjøpes med

19quiz76

Sitering av 19quiz76 sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

TMS S85 VIN P15279. Grå 19" Pano Luft Sort Skinn Tech Lys Parksensorer Vinterpakke Dobbellader. Levert: 30.9.2013

+ stolt eier av -98 Peugeot 106 EL

sven erik

har ikke noe link nå det ikke er noe anongse på denne nå men  pris med camping vog er ca 270000 + regg  men ink  årsavgift
camping vogn er  ikke mer en akkurat til å sove i men ok

19quiz76

Hehe - venter til det ikke er 1. april lenger, jeg ;)
Sitering av 19quiz76 sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

TMS S85 VIN P15279. Grå 19" Pano Luft Sort Skinn Tech Lys Parksensorer Vinterpakke Dobbellader. Levert: 30.9.2013

+ stolt eier av -98 Peugeot 106 EL

Kristia

Søk på vegvesen.no på regnr EL 20951. CHEVROLET GEO PRIZM med 500kg lovlig tilhengervekt...

sven erik

det er ikke spøk  og en kan gott få bilen for 230000 + regg uten vognen
bilen er gott ca 50tusen  tellern står i mails så jeg har ikke fin regnet
jeg gjors på å nevne dette i dag  så dere skulle tro det var spøk

er glad i bilen men vurderer å heller kjøpe tesla  da jeg kjører hvert år til spania

sven erik

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA