Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Polfett.

Startet av Lars C. Krogenæs, onsdag 19. november 2008, klokken 11:25

« forrige - neste »

AmundS

Honnør for bra artikkel! Monterer smørenippler snart selv.

elektrolux

Sitat fra: elektrolux på tirsdag 10. mars 2009, klokken 08:45
Veldig bra artikkel.

Skal montrere smørenippler på egne biler så snart jeg finner ut nøyaktig hvor. Kanskje du kunne lagt ut et bildet av dine?

Ellers er min erfaring at en trygt kan kjøre vannpumpa 25000 km. Så sparer en et skift pr/100000 km

Ny erfaring: AX pumpen røk på ganske nøyaktig 20000 km, så her må en vurdere å følge fabrikantens anvisninger likevel
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

jornheim

#17
Har flyttet meldingen om smørenippler mm. til:
http://elbilforum.no/forum/index.php?topic=1810.15
(emne: Bakaksling reperasjon)
Køge, 40km syd for København. Saxo electrique (2000 model), 2007-blokke (NiCd)
Kører ZOE i en delebilsforening (=dansk for bildeling)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA