Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Takstativ og 3 barnester til Leaf?

Startet av arnljon, onsdag 09. april 2014, klokken 01:09

« forrige - neste »

arnljon

Jeg er helt ukjent med mulighetene med Tunein. Går det ann å søke etter titler eller artister eller er dette en ren streaming av ferdiglagde kanaler?
Model S85, svart, svart skinn, tech, pano, luft, lyd, vinterpakke, park, in production 29. jan, levert 25. Mars 2014

laumb

Tunein = nettradio.
Rdio = søk etter sang og opprett egen "kanal" basert på dine preferanser (tommel opp/tommel ned).

arnljon

Takk laumb. Da er det avklart: ingen søk i tunein.
Model S85, svart, svart skinn, tech, pano, luft, lyd, vinterpakke, park, in production 29. jan, levert 25. Mars 2014

bosse

Workaround: du kan bruke tunein på web for å søke og lagre dine internett-radiostasjoner som favoritter, slik at disse blir lett tilgjengelig for deg i bilen. Browsing etter konkrete radiokanaler er håpløst.

Jeg tror du også kan søke etter konkrete artister på web, slik at du har en slags discovery etter kanaler som spiller musikk du liker.
S85 #245xx | MCRed | Dark Leather | Matte Abachi | Tech | Pano | Park | Subzero | Air | Sound | Light | Security | Dual Charger | 19" | Pirelli
Order 2013-09-24 | Prod 2014-01-25 | Transit 2014-02-04 | Prep 2014-03-13 | Estimated 2014-03-24 | Delivered 2014-03-18

runekm

Er det bare hos meg, eller er det hos flere at favoritter har forsvunnet fra TuneIn i bilen?

Hos meg forsvant de i alle fall en gang i løpet av den siste måneden, så det virker ikke lenger som det finnes noen måte å ha favorittene synket mellom TuneIn-appen på mobilen og bilen lenger. Det er veldig synd, for jeg brukte appen på mobilen mye til å søke opp podcasts som jeg så hørte på i bilen.

Jeg har prøvd å logge ut og inn av TuneIn-kontoen i bilen flere ganger, uten at dette har hjulpet for å få favorittene tilbake.

satheesh.net

Sitat fra: runekm på fredag 20. mars 2015, klokken 07:31
Er det bare hos meg, eller er det hos flere at favoritter har forsvunnet fra TuneIn i bilen?

Hos meg forsvant de i alle fall en gang i løpet av den siste måneden, så det virker ikke lenger som det finnes noen måte å ha favorittene synket mellom TuneIn-appen på mobilen og bilen lenger. Det er veldig synd, for jeg brukte appen på mobilen mye til å søke opp podcasts som jeg så hørte på i bilen.

Jeg har prøvd å logge ut og inn av TuneIn-kontoen i bilen flere ganger, uten at dette har hjulpet for å få favorittene tilbake.

Det er en god del kanaler som har skiftet navn, plassering og noen er rett og slett fjernet. Det virker også som biblioteket deres er noe annerledes inndelt nå. Det beste er nok å søke opp kanaler på nytt og så legge dem til favoritter.

runekm

Men er det fortsatt noen mulighet for å ha dette synket mellom TuneIn-appen på mobilen og bilen?

For meg så ser det ut som denne muligheten har forsvunnet i løpet av den siste måneden. Det går nok helt sikkert fortsatt an å bla seg fram til kanaler i bilen, og legge de til som favoritter.
Men det fine med å sette favorittene i appen på mobilen isteden, var at den hadde søkefunksjon, pluss at utvalget av kanaler var langt høyere - så det var mange podcasts som jeg hentet inn i TuneIn i bilen på den måten, som ikke fantes i kanallistene i bilen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA