Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Rekkevidde Model S - erfaringer fra virkeligheten

Startet av mihkku, tirsdag 08. april 2014, klokken 15:08

« forrige - neste »

mihkku

Hvilke fargekombinasjoner har dere valgt og hvorfor ?

Først var vi innpå Night Blue, men så ble vi forelsket svart med hvitt interiør og i går - så jeg en hvit Golf og ble forelsket på nytt.

nilskt

Jeg har valgt Night Blue med svart skinn.
Nightblue e-Golf med varmepumpe siden 14. januar

e-Golfer

Night blue med svart skinn og 18" Durban felger
e-Golf bestilt 26.02.2014, levert 28.07.2014. Night Blue Metallic, 18" Durban + alt utstyr.

bereri

Tungsten Silver og svart skinn

Råde

He he, jeg forstår deg! Vi havnet på hvit (pute white) med sort skinn. Pen bil, stilren og med fargen som signaliserer renhet.

Har tenkt som følger:

Sort - hadde sort bil for et par biler siden. Er ikke så glad i å vaske. I tillegg synes jeg personlig den trenger senket understell ala R-line og 18" felger for å se bra ut.

Night blue: samme som over selv om jeg synes dette er en supertøff farge på denne bilen.

Den andre blå: litt kjedelig når jeg har sett dem live på andre biler. Litt pensjonist (kan ikke noe for det - beklager hvis jeg støter noen)

Alle sølv: har en tungsten sølv passat fra før. Ville blitt dølt...

Onyx white perlemor: ser nikotingul ut ved siden av vårt hvite hus...

e-Golf | X75D

hans.ks

Ble pure white her, siden det er like pent som Tottenham Hotspurs "farge". :-)
E-Golf med ventepumpe.

Analog

Sort metallic med brune skinnseter (marrakech). Vurderte også Pacific blue, men brosjyren lyger en del på fargen, så ble litt skuffet etter å ha sett den i virkeligheten.

lightningii

breitling

En hvit har jeg nå. Og kan si bare en ting: aldri mer i livet hvit bil! De som klager på svart og vasking; prøv med hvit og få deg et mareritt. Sorry gutter, hvit ser pent og rent, men som bil (som skal brukes i Norges vær) er out for meg.
Oslo
2017 MB B250e Edition "Eldina2"
1975 MB 280S

Sonus

S-max

Sitat fra: Råde på søndag 30. mars 2014, klokken 14:27
He he, jeg forstår deg! Vi havnet på hvit (pute white) med sort skinn. Pen bil, stilren og med fargen som signaliserer renhet.

Har tenkt som følger:

Sort - hadde sort bil for et par biler siden. Er ikke så glad i å vaske. I tillegg synes jeg personlig den trenger senket understell ala R-line og 18" felger for å se bra ut.

+1

Night blue: samme som over selv om jeg synes dette er en supertøff farge på denne bilen.

Den andre blå: litt kjedelig når jeg har sett dem live på andre biler. Litt pensjonist (kan ikke noe for det - beklager hvis jeg støter noen)

Alle sølv: har en tungsten sølv passat fra før. Ville blitt dølt...

Onyx white perlemor: ser nikotingul ut ved siden av vårt hvite hus...
e-Golf m/varmepumpe bestilt 31/3-14 Leveres veke 6?

helgolf

Limestone grey og svart skinn

ea

Pacific blue og sort skinn. Ville ha en farge og ikke bare hvit-grå-sort. Blåfargen synes jeg ser fin ut på bilder, men det kan godt tenkes at den er litt døll i virkeligheten.

mihkku

Bestilte hvit med sort skinn nå.

Nå er det bare felger og sideskjørt som mangler. Noen som har tenkt noe her?

e-Golfer

Jeg har bestilt 18" Durban felger på 225x40 til sommerdekk. Bruker de stygge felgene til vinterdekk.
e-Golf bestilt 26.02.2014, levert 28.07.2014. Night Blue Metallic, 18" Durban + alt utstyr.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA