Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Aker Brygge + Lørdag + parkering + lading

Startet av Teslafrank, tirsdag 08. april 2014, klokken 11:06

« forrige - neste »

Teslafrank

Heiheh!

Etter 2 flotte år med min Tesla Roadster, og påfølgende Model S P85+ i høst, kjøpte jeg i dag en 2014 Model S 60Kw som erstatning for min Roadster.

Hvorfor?  Jo, Roadsteren gikk "til skogs" her for en måned siden, og ble kondemnert i dag. Ingen ble skadet. En fantastisk bil som har gitt med vannvittig mye glede. Vemodig og trist, men nå er den tiden over. Fornuften tok meg litt inn denne gangen, da det er kona som skal bruke bilen.

Valget var mellom E-up, E-Golf, ny Moldel S eller Porsche 997TT..:)

E- UP  Morsom bil, lettkjørt, men falt igjennom pga rekkevidden
E-Golf: Alt for lang levering
Porschen: Kona nektet å kjøre den om jeg handlet. Prøvd i hele dag å overtale henne, men akk...
Model S:  Godt utsyrt 60Kw med levering neste uke, TUSEN TAKK TESLA TRONDHEIM!

Så da blir det to sorte Model S i garasjen fra neste helg:)

laumb

Gratulerer med godt valg!
Synd å se en skadet Roadster slik...
En kollega har en kompis som fikk en sort Roadster i ræva forrige uke.. 2 stk døde på kort tid... :(

Oreo

Kondolerer med Roadsteren, og gratulerer med den nye TMS 60.
Bra ingen ble skadet da, det er tross alt viktigst.
Sør-Trøndelag, x-Hvit Nissan LEAF, 19.01.12-13.05.13
Tesla Model S, P85+ #P12xx/VIN 14 4xx 11.09.13
Tesla Model X, 100D 17.12.2017

Muffinman

Demobilen fra Trondheim? I så fall har jeg allerede besudlet den ;)

Tenker på en til her i gården også, men avventer litt.

Superduper

Milzit

Synd med roadsteren...jeg hadde en slik som lånebil på fredag, vil ha som bil nr 2... ;) Fantastisk bil

Ingebrigt

Jeg håper det tas de nødvendige tiltak for å sikre at roadsteren lever videre. Eksempelvis som donor for den grønne som har stått til salgs i Tyskland uten batteri og motor i lengre tid.

Teslafrank

å jo da, må bare la bilparken rullere litt:) Blir et bensinmonster en liten stund til jeg bestiller ny Model S.

Muffinman

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA