Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Påsketur Oslo - Nordkapp og tilbake

Startet av Teslanewbie, mandag 07. april 2014, klokken 19:21

« forrige - neste »

Teslanewbie

Masser med biler blir levert nå, har sett flere trailere med bare TMS. Har hørt at de måtte leie in trailer fra Sverige for å få levert alle biler.

Ser også nå flere biler med røde calipere noe som tyder på at biler etter prisendringen også leveres nå.

Jeg ser også at bremseskivene er endret .
P85 2014 solgt
P85D 2015 solgt
90D 2016 Solgt
TMX60D AP1 2016 avbestilt
TMX75D AP2 2017
M3 reservert 31/3-16

Felice

Hentet min idag. De sa de hadde levert ut 86 stk igår, og hadde planlagt 90 stk i dag. Går på løpende bånd

P85_Norway

Sitat fra: Teslanewbie på fredag 28. mars 2014, klokken 14:48
Masser med biler blir levert nå, har sett flere trailere med bare TMS. Har hørt at de måtte leie in trailer fra Sverige for å få levert alle biler.

Ser også nå flere biler med røde calipere noe som tyder på at biler etter prisendringen også leveres nå.

Jeg ser også at bremseskivene er endret .
Hva er endret på bremseskivene?
Tesla M3 Performance

Havebigfun

Jeg er ikke sikker om noe som helst er endret. Trommelen til bremseskiven er sølv men det var den tidligere også ved utlevering- tiden får vise om det er et tykkere lag med korrosjonsbeskyttelse enn tidligere.

dundun

Sitat fra: Teslanewbie på fredag 28. mars 2014, klokken 14:48

Stemmer det, jeg bestilte etter prisendringen og får utlevert i morra.
Har: Model S S85D, rød med alt.
Har: i3 med alt
Solgt: Model S P85, brun med alt.
Solgt: Mercedes B-klasse elektrisk m/alt.
Er åpenbart enkel å ha med å gjøre på ekstrautstyret.

frekri

Model S85 - grå, luft, pano, lydstudio, tech
Bestilte 10. sep
Bekreftet 11. sep
VIN 6. des.
Building 10. jan
In transit 15. jan
Levert 25. feb 2014

ebbrey

11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

ToH

Fikk min i forgårs, la merke til at ytre del av skivene ( mot felgen) er overflatebehandlet.  Tar sikkert litt lenger tid før de blir brune :)
Using Tapatalk

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA