Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Lading i garasjen

Startet av stranger1891, torsdag 03. april 2014, klokken 14:21

« forrige - neste »

Milzit

Jeg har også UMC hengende fast i blå 32A kontakt 230 IT. Ingen feilmelding lenger ved avsluttet ladning, tar med UMC kun ved langtur.

Mr.Hansen

Uten å vite det helt riktig så ville jeg påstå at etter fullladet med UMC så vil det trekke strøm fra 12v batteriet. Jeg prøvde det selvom jeg har en Salto boks hjemme. Og joda etter en natt (bilen var ferdig ladet på kvelden før) så kom meldingen 'Lav 12v batteri'. Regner med det tar litt tid før spenningen er lav nok før meldingen kommer.

Kan andre bekrefte dette?
"When breaking the Laws of Nature the punishment occurs instantly. The punishment is known in advance and always sentenced unconditionally!"

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA