Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Prøvekjørt tesla

Startet av nien, torsdag 03. april 2014, klokken 13:32

« forrige - neste »

nien

Ankom Sandvika / Fortum sin Combo 2 i Sandvika i går ettermiddag. Meeen... ikke mulig å få liv i laderen / alle lys og menyer og Rfid virker tilsynelatene, men lading starter ikke. Heldigvis er det jo bare å kjøre til neste hurtiglader på Skøyen... nei, den virker jo ikke fordi den er jo i Tyskland. Heldigvis er det en lader ved Furuset inne i Oslo...Nei det er det ikke, for den virker jo ikke på E-up...  Kanskje ta en tur til Fredrikstad eller Drammen for å lade ? Vel vel... løsningen ble treiglading på Møller Bil Asker og Bærum.. bra at Ikea er rett ved siden av, slik at en har noe å gjøre mens en lader!

snakkis

Sitat fra: nien på tirsdag 25. mars 2014, klokken 10:26
Ankom Sandvika / Fortum sin Combo 2 i Sandvika i går ettermiddag. Meeen... ikke mulig å få liv i laderen / alle lys og menyer og Rfid virker tilsynelatene, men lading starter ikke.
Den virket ikke tirsdag kl 14 heller. Kundeservice sa at servicepersonell var på vei.

Thomas Parsli

Velkommen til 2015, du trodde kanskje verden hadde kommet lenger? ;)

Jeg håper du ringte Fortum og Salto -hvis de ikke blir mast på skjønner de ikke hvor problematisk dette er!
Send gjerne også en mail og forklar hvor mye problemer dette skaper.

Thomas
2019 Tesla Model X 100D 6 seter
2012 Nissan Leaf (128000km, mistet to streker på batteriet hittil)
1999 Peugeot 106 (solgt ved 99900km pga. batteriproblemer)

nien

Jeg tror, men kan ikke bevise, at alle Fortum sine Combo 2 ladere var defekte samtidig. Skikkelig skummelt at vedkommende som svarte på tlf feilmelding tilsynelatende ikke visste at laderen var defekt... tar det for gitt at flere har meldt inn feilen før meg ??? Skal teste laderen i Sandvika i kveld... og legge ut om den virka etterpå.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA