Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Dekktrykk i originale 21"

Startet av r2d2, mandag 31. mars 2014, klokken 14:30

« forrige - neste »

r2d2

Da er ENDELIG Android app'en klar.

Car-Net kan nå lastes ned fra Google play, har akkurat lastet den ned etter å ha ventet i mer enn 3 måneder!
Det var på tide :)

Får bare håpe den fungerer som den skal også...

Elmo

Takk for info. Jeg hadde akkurat tenkt å fyre avgårde en mail til Møller nå og spørre.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

Elmo

Sitat fra: r2d2 på fredag 21. mars 2014, klokken 19:42
Får bare håpe den fungerer som den skal også...
Klarte du å logge inn ??
Jeg kom bare til registrering. APP'n sier at den sender en registreringskode til epostadressen, men ingen epost kommer :(

EDIT: Her må man være tolmodig !!
          Etter 10 min så strømmer det inn med mailer (jeg hadde jo trykket "send kode" noen ganger) ;D

Foreløpig ser APP'n grei ut. Får lastet inn info tilsvarende WEB-app'n, og har klart å starte klima.
Bilen er ikke tilkoblet størm nå, så jeg har ikke fått testet stop/start lading enda.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.

jonnis

Jeg som installerte den på samboerns iPad i går..
Installasjonen og registreringen gikk på minuttet. Jeg fikk startet lading uten prob.
Endelig altså!
Svart VW e-up!
Teknikkpakke og panoramasoltak.
Utlevert 4 mars! :)

Elmo

Sitat fra: jonnis på lørdag 22. mars 2014, klokken 17:57
Jeg som installerte den på samboerns iPad i går..
Endelig altså!

iPad er vel ikke akkurat Android :o    IOS APP'en har vært tilgjengelige siden de første bilene ble levert.

jonnis

My point exactly!  Jeg har ikke IOS men det har samboern. Jeg var så lei av å vente på android app at jeg installerte det på hennes iPad i går. Og på min Galaxy s4 i dag. ::)

:edit
Jeg ser at min forrige post kunne misforståes. Men jeg har ventet lenge på android-appen!
Svart VW e-up!

aageaasved

jeg gjorde det på min Samsung i dag fungerer utmerket :P

Norx

Litt treg til å lese ut status.
Kartet for min del er kun en grå skjerm, uten at den finner noen bil.
Varme, lade, status på resten ser ut til å fungere. Dette er på en Samsung Active S4

Stikkkontakt

Har også S4A og det fungerer bra ser det ut til. Har bare linje via satelitt så det er vanskelig å si hvor treg eller kjapp appen er pga treghet i nettet mitt.

En annen ting:
Da jeg registrerte bilen gjorde jeg en feil slik at 2 e-up ble registrert. Hvordan sletter jeg den som er feil?
i-Pace FE 03.2019-
Ampera-e 06.2017-
e-Golf 01.2015-08.2017
e-up! 12.2013-08-2015
Reservert e-tron(spares til Sportback)
Reservert ID3 1st #8X

jonnis

Sitat fra: Norx på søndag 23. mars 2014, klokken 07:58
Litt treg til å lese ut status.
Varme, lade, status på resten ser ut til å fungere. Dette er på en Samsung Active S4

Jeg får også bare opp grå skjerm på park pos.
Svart VW e-up!

Elmo

Sitat fra: jonnis på søndag 23. mars 2014, klokken 13:06
Sitat fra: Norx på søndag 23. mars 2014, klokken 07:58
Jeg får også bare opp grå skjerm på park pos.

Samme her faktisk. Samsung Galaxy S2

Svennis1982

Hei

Er det noen som har fått installert denne på en android tab? Jeg har en Sony Xperia Z tablet, og ifølge google play er ikke appen kompatibel med denne...

Hadde vært greit og kunne brukt tabben og av og til!  :)

Duken

Noen som vet om det kommer app for Windows Phone 8? 

Elmo

Mulig det bare er jeg som er dum, men jeg vil nå dele min lille oppdagelse med dere.

Under Innstillinger i hovedmenyen så finner man bare noen uinteressante oppsett for "Generelt"  og  "Kjøredata". Ingenting for lading og klima >:(
Men nå fant jeg faktisk Innstillinger for Lading og Klima også :) :D ;D
De har gjemt godt!  Det er egne «Innstillinger» menyer under e-styring, både for Ladingen (for å sette ladestrøm!) og Klima (for å sette temperaturen).

Så nå er det bare kartet som mangler. Det funker på iPhone, men ikke Android.
Hvis noen får kartet til å virke så si ifra.

jonnis

Min car-net-konto har ikke oppdatert seg på ca 24 timer. Er det flere som har problemer med å nå bilen sin i dag?
Svart VW e-up!

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA