Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: 1056 km dagstur med Tesla Model S - oppsummering og erfaringer

Startet av Olsleaf, mandag 31. mars 2014, klokken 13:26

« forrige - neste »

Olsleaf

Har vært litt uheldig med nøkkelen. Den brakk i 2 da jeg prøvde å stenge og åpne førerdør. For å få til å starte og kjøre puttet jeg den ene delen i tenninga. Trodde det var mulig å få den ut igjen, men det er ikke mulig, så nå må jeg ha ny tenningslås og 2 nye dørlåser, men vet ikke hvilke bilmerker delene er fra så jeg kan finne ut hvor dyrt dette blir.

Nissan Leaf 2012 hvit

Tidligere; Think 2000 Classic, Think City 2009,Imiev 2011

Trondheim

De må gjerne kalle meg egoistisk, men jeg er med på å gjøre miljøet bedre for slike

Ladefabrikken

Ser veldig lik tenninglåsen som sitter i Clio 98mod
1 Stk sort Leaf
1 Stk Citroen 2EL 84 mod Norges første registrerte elektrisk 2CV (Med lithium ion batterier) Kjørt over 10000km
1 1/2Stk Clio electric
Reservert Model 3 31.03.16
http://www.ladefabrikken.no
Salg av ladekabler

elektrolux

Vi tar vare på disse delene og kan tilby et sett for 600 kr inkl moms.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Olsleaf

Hvordan kan jeg kjøpe disse? Og er det mulig at et hvilket som helst verksted her kan gjøre jobben?
Nissan Leaf 2012 hvit

Trondheim

De må gjerne kalle meg egoistisk, men jeg er med på å gjøre miljøet bedre for slike

Caspar

Ja et hvilket som helst oppegående verksted bytter dette lett
Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

elektrolux

Du sender mail til Robortk(at)hotmail.com med faktura info og mobil nr. Så sender elbilhjelpen.no faktura og så snart den er betalt; delene.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Olsleaf

Nissan Leaf 2012 hvit

Trondheim

Elmetro

Om fler trenger har jeg et sett med låser og 2xnøkkler

Tlf 90 10 02 95
Oslo
Think Rød-01-
Think Blå -00-
Think Kjøkkenblå 08

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA