Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Frastjålet egenmerket skjøtestykke i Industrigata i Oslo

Startet av kvp, mandag 31. mars 2014, klokken 07:55

« forrige - neste »

kvp

Etter vanvittig mye grubling og nøye studier av alle youtube videoer av TMS i ulike farger, ringte jeg til Tesla å ba om å bytte fra hvit (standard) til brun. Så en som kjørte forbi her ved bussholdeplassen i Oslo for noen dager siden, da var jeg solgt. Dritt fin var den. Fleste velger nok beige interiør, som jeg også ville valg om vi ikke hadde små barn, så det blir svart skinn. Bilen skal produseres i April, skulle ikke bli noen forsinkelse regnet de med (krysser fingre).
Andre her som har brun med vart skinn?

rene

akseln

Synes også brun er fin. Valgte den trygge og kjedelige gråfargen, men det bør fortsatt være tid til å bytte (gruble, gruble...)

kvp

til akseln
Jeg får også bilen i Juni/Juli. Skal ha blanke Vossen 20" CV4 felger, putter vinterdekk på de 19" som følger med... det blir bra !

akseln

Sendt du mail eller ringte Telsa for å bytte farge?

kvp

akseln

ok. Er helt sikker på at flere hadde valgt brun hvis de hadde kaldt fargen for "bronze" i stedet for "brown".

MM

Veldig fornøyd med vår brune! Lekker farge, men en liten ulempe med at den den lett kan se litt møkkete ut. I starten gjør ikke det noe, da er man bare glad for å vaske den og gi den litt TLC :)

Valgte beige interiør for syns det matchet best og gjorde bilen litt lysere innvendig, men har du småbarn er kanskje sort litt lettere å ta vare på. Hva slags tilvalg har du på interiøret? Sort piano, tre?

2008 Think - plastic fantastic - solgt
Tesla Model S60 Brun - lykkelig eier siden 25/2-14

kvp

jeg valgte carbon look, performance seter (skulle gjerne vært foruten den røde tråden i disse)

kvp

Ditt bilde bare bekrefter at bilen skal være brun !

sisc1337

Noen som har noen formeninger om den perlehvite fargen? Har enda ikke sitt den utenom på bilder. Har hørt at det er vanskelig å få frem denne fargen på bilder. Ser man noe stor forskjell på denne og den vanlige hvitfargen? Gleder meg til å se den perlehvite bilen som jeg får på mandag!:D
Perlehvit P85, 21" grå turbine, vinterpakke, panoramatak, ultra Hi-Fi lydsystem, smart luftfæring, techpakke, sikkerhetspakke, dobbeltlader, parkeringsassistent, premium interiørbelysning, hattehylle og karbonfiber interiør.

kvp

Da vi først valgte hvit, etter flere timer på Skøyen for å se på ulike modeller, valgte vi standard hvit, da det var helt beint umulig å se forskjell hvis du ikke stod 30 cm fra lakken. Vi bestemte oss for å "spare" de pengene og gikk for "plain white", brukte pengene på super hifi-en som vi også fikk demonstrert, den var rimelig hissig, og denne måtte faren i huset ha...
Tror dog du blir fornøyd med perlemor hvit. I sterkt sollys er den nok finest, og letter å holde en standard hvit. På med opticoat 2.0 med en gang ?

akseln

Er litt bekymret for hvordan brun holder seg når den ikke er nyvasket ref. innlegget til MM. Har en hvit Leaf nå og den blir jo møkkete før jeg har kjørt ut av gårdsplassen. Dette var også en av grunnene til at vi valgte grå. Gøy å vaske ny bil de første ukene, men har rett og slett ikke tid til å holde på med det i det lange løp....

kvp

Møkk er jo brunt, så det skulle jo "matche" brun ganske bra. Har sett skitne brune TMS, synes ikke det ser spesielt ille ut. Værst er grå, best er nok sølv, som ville vært mitt 2dre valg etter brun

alexander

Brun er fin farge. Valget var mellom grønn og brun. Men etter mange uker med grubling valgte vi grønn. Utrolig fin farge med beige performence seter og 21" grå turbinefelger
TMS P85 grønn,21" grå,beige seter, alt utstyr untatt + og barne seter. Levering i midten av juni 2014 :) Levert 03.03.14. Drøm å kjøre.

Bmw i3 fra 01.05.14 :)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA