Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: 1056 km dagstur med Tesla Model S - oppsummering og erfaringer

Startet av Sally, søndag 30. mars 2014, klokken 23:47

« forrige - neste »

Sally

Eg har funne det eg meiner må vera det beste bakovervendte setet for Leaf'en, og andre litt mindre bilar. Nemleg Klippan Triofix Recline. Eg hadde fyrst vårt velbrukte BeSafe i Leafen, det var ein x2 combi eit eller anna, frå 2009 og utan isofix. Syntes det ruva som eit drog i Leafen, og fantaserte og googla i veg etter noko betre. Fekk titta på Klippan og vart sikker i min sak. Har ikkje angra eit sekund.

Klippan Triofix bygger mindre både i breidda, høgda og djupna. Dermed er det nå betre plass på midtplassen, eg får betre sikt ved rygging etc, og det er frigjort enda meir plass til eventuelle passasjerar!

Setet er lett å montere. Eg strevde veldig med BeSafen..... Ingen festereimar. Barnet kan sitja bakovervendt til det er 18 kg, og andre stader på nettet har eg lese til 20 kg. Min 2 åring storkosar seg i setet sitt, ho har ein fin recline. Og eg fekk ved montering fortalt at Leafen har isofixen festa høgt oppe slik at det blir litt ektra "recline".

Det beste av alt er at eg på sikt kan snu setet og bruke det som beltestol, dei integrerte selane er det visstnok berre å stappe nedi. Utruleg smart å sleppe å tre dei ut og streve og plundre verre når ein evt skal selja setet eller overlate til småsysken!  Setet kan også brukes framovervendt med integrerte selar, men eg planlegger bakovervendt til minst 4 år. Faktisk har eldste på 5 år (110 cm, 15 kg) prøvekjørt og det fungerer! Dersom barn er vant til å sitja bakovervendt, aksepterer dei det lenge. Men det er også svært mange som har barna sine framovervendt med intergrete seler før de går over til beltestol. Eg personleg skal ha minsten sitjande bakovervendt til minst 4 år + slik som vi gjorde det med eldste.
Uansett har eg nå eit perfekt sete som eg er trygg på å montere, som er praktisk og pent i bilen. Og som vil vare til barnet er ferdig med bilsikringsutstyr!!

2mash

Har selv Britax highway 2, og synes det passer fint i midten bak, selvsagt bakovervendt :-)
Betydelig smalere og mindre plasskrevende Besafe-setene jeg hadde før :-)
Leaf Tekna 2014-02 6,6kW
e-NV200 7-seter 2016-08 6,6kW

Aune

Nissan Leaf 2014 Tekna
Land Rover Discovery 3

offpist

Tesla Model S P85
Tesla Model 3 Performance (Solgt)
Tesla Model 3 LR (Solgt)
Nissan Leaf 2014 med 2018 model 40 KWH batteri.(Solgt)

2mash

Har enda tilgode å se en bil med isofix i midten. Hadde vært greit det...
Jeg plasserer setet i midten, slik at begge forseter kan stilles inn til meg (er 1,96m) og dermed kan fruen også kjøre bilen med meg som passasjer. At barnesetet da blir klemt mellom forsetene blir da en bonus, og gir sammen med forankringsseler veldig bra sidestabilitet.
Leaf Tekna 2014-02 6,6kW
e-NV200 7-seter 2016-08 6,6kW

Kristian O

Herlig å lese at dere får bakovervendte seter inn i Leafen  :D
Legg gjerne ut bilder!
Korleis blir det plassmessig med to bakovervendte?
Vil gjerne vite dette da vi kanskje vil kjøpe Leaf som bil to (Tesla er ca 3 veker unna).

Isofix i midten: Ford SMax har det. Vi har den no og med tanke på plass til både bakovervendte bilstoler og ikkje minst beinplass i framsetet så er den heilt suveren.
Eg er 1,99, og vi har to stk på straks 2 og straks 5. Begge sitt bakovervendt, og vi har plass til beina våre i framsetet og god plass til en passasjer i baksetet, eller enda en bakovervendt bilstol om vi vil det.
Men dette er en dieselbil da  :-[
Til salgs er den også
-S 85, MC Rød, tech pakke, 7 seter.
  130.000 km siden April 2014. Solgt april 2019
-Kia Soul 2016
- Model 3 LR april 2019

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA