Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: 32A 1-fase Type2 ikke mulig.

Startet av TAS, lørdag 29. mars 2014, klokken 02:33

« forrige - neste »

Silkemyk

Er det noen som kan svare meg på hvordan en laster inn musikk fra minnepenn USB (import)og lagrer på hardisk i bilen. Leser i manual ,men når jeg går inn på musikksamling ,da kommer jeg ikke videre pga det virker så den ikke klare å finne musikken når jeg står i menyen musikksamling som det står i manual at du skal være og impotere musikk. Det går helt fint å spille av musikken rett i fra minnepennen. :)
Silkemyk
BMW i3  /E60XDrive/Golf

bromm

Sitat fra: Silkemyk på søndag 23. november 2014, klokken 15:14
Er det noen som kan svare meg på hvordan en laster inn musikk fra minnepenn USB (import)og lagrer på hardisk i bilen. Leser i manual ,men når jeg går inn på musikksamling ,da kommer jeg ikke videre pga det virker så den ikke klare å finne musikken når jeg står i menyen musikksamling som det står i manual at du skal være og impotere musikk. Det går helt fint å spille av musikken rett i fra minnepennen. :)
Silkemyk
Du må gjøre importen fra menyen der du spiller av musikken - Gå til Eksterne enheter og navn på USB-enheten. Der er det et symbol som ser ut som en diskett i venstre meny. Når importen er ferdig, så kan musikken avspilles i "musikksamling" :)

Silkemyk

BMW i3  /E60XDrive/Golf

havardolini

Sitat fra: Klykken på torsdag 09. oktober 2014, klokken 09:58
La om til vinterdekk igår. Vit at det ikke følger med hverken hjulkryss/momentarm eller jekk.
Og huttetu så stille bilen ble med vinterdekk på! Nesten så jeg vurderer å kjøre med det året rundt. ;D

Jeg leste litt i instruksjonsboken i morges,  og det kan jo virke som om BMW ikke ønsker at vi skal fikle med dekkskifte selv, jeg kunne iallefall ikke finne noen beskrivelse av selve jobben.
Er det lett å finne punktene der man skal plassere jekken?
Da er det sikkert bare å kjøpe seg en garasjejekk som egner seg?

bromm

Sitat fra: havardolini på onsdag 26. august 2015, klokken 09:43
Er det lett å finne punktene der man skal plassere jekken?
Det er så lett at du neppe kan ha sett etter  ;D

Finnes egen tråd om dekkbytte... PS! BMW selger sett med med jekk, momentnøkkel og hjul-stoppere til ca. 800 kr (har et slikt sett selv fra min forrige BMW)...

havardolini

Sitat fra: bromm på onsdag 26. august 2015, klokken 09:48
Det er så lett at du neppe kan ha sett etter  ;D

Finnes egen tråd om dekkbytte... PS! BMW selger sett med med jekk, momentnøkkel og hjul-stoppere til ca. 800 kr (har et slikt sett selv fra min forrige BMW)...
Det har du selvsagt helt rett i :-)
Da skal jeg søke opp dekkskiftetråden.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA