Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Manglende gummilister i dører

Startet av Trustno1, fredag 28. mars 2014, klokken 20:01

« forrige - neste »

Trustno1

Jeg har behov for ett adapter fra 400V 32A til 400V 16A for å få ladet på jobben med UMC

Ser de selger de nødvendige kontaktene og støpslene på biltema. Noen som har erfaring med disse?
Jeg er litt skeptisk på den velkjente "biltemakvaliteten" og tenkte derfor å forhøre meg her om noen har erfaring med kontaktene derfra.

RaBalder

Jeg synes du skal se litt på denne tråden om adaptersett.

Kan være lurt å bestille hele pakken. Men skal vistnok være mulig å bestille enkeltvis bare de du ønsker deg.

Trustno1

Jepp, jeg vurderte egentlig det. Men nå ble det vist til at jeg bestillte meg noen sikkelige kontakter fra elby.no. Kostet noe mer, men regner med det er litt bedre kvalitet enn biltema sine :)

Muffinman

Tja, har en fin miks av Biltema, Clas og Elektroimportøren i mitt adaptersett. De fleste fra Biltema. Fungert veldig bra så langt etter 17.000km. Ikke skeptisk i det hele tatt.

janmb

Håndtverket er vel uansett generelt viktigere og potensielt et større problem enn råvarene her.

Så da er du ille ute Bjørn  8) :P
P85+, Multilayer hvit (sort/carbon int), 21", Tech, Pano, Luft, Lyd, Lys, Park, Hattehylle

shb

Malmberg selger overgang med sikring til 645 + mva
Tesla Model S Signatur P85 og Leaf Tekna 2014, blir byttet i en e-Golf med VP.

Trustno1

Sitat fra: janmb på torsdag 20. mars 2014, klokken 16:52
Håndtverket er vel uansett generelt viktigere og potensielt et større problem enn råvarene her.

Så da er du ille ute Bjørn  8) :P

Ja, det spørs det :)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA