Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: FW 5.9

Startet av bb, torsdag 27. mars 2014, klokken 14:05

« forrige - neste »

bb

Jeg la merke til at det er et stort mellomrom mellom diffuseren og resten av karosseriet. Skal det være slik? Kan noen av dere sjekke deres biler og eventuelt laste opp bilder? Jeg har sendt mail med vedlegg til Tesla og spurt dem.
#2700 P85 rød med alt på unntatt barn og alarm - bestilt 30.12.2012, levert 22.11.2013
Bjørns videoer

Daniel.B

Jeg tittet under bilen til fatter og der var det også slikt.
Det så ikke ut til at det skulle være slik.

Tenkte jeg skulle si det til han slik at de evt får tittet på det ved service.
Skal få tatt et bilde og lastet opp i ettermiddag.

Muffinman

bb

Ok, da er det ikke noe å gjøre med det. Grunnen til at jeg ble litt bekymret var fordi jeg kjørte over en kant som var litt lav og hørte et dunk. Og senere samme kvelden kjørte jeg over en is/snøklump på veien som sannsynligvis har falt av en trailer ved Hemsedalsfjellet. Panseret under bilen skal visstnok være tykt nok til å kunne ta imot litt juling.
#2700 P85 rød med alt på unntatt barn og alarm - bestilt 30.12.2012, levert 22.11.2013
Bjørns videoer

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA