Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: TAKSTATIV TIL MODELL S UTEN PANORAMA TAK.

Startet av Sepehr30, onsdag 26. mars 2014, klokken 17:10

« forrige - neste »

Sepehr30

Heisann,

Jeg har en Think City 2011 modell. I det siste har vindusvisker motoren hengt seg opp når jeg benytter meg av vindusviskeren. Den slutter ikke å gå. Det er ikke tilfelle HVER gang jeg bruker den men som regel vil den henge seg opp etterhvert og ikke skru seg av før bilen er slått av noen timer.
Har forsøkt å skru bilen av og på uten hell - det er først når den er skrudd av en stund at viskerne er normale igjen.

Noen forslag til hva dette kan være og hvordan det løses?

Hilsen en EL-biol nybegynner :)

Caspar

Det er en microbryter inne i selve pussermotoren som ikke gir riktig signal. Du må demontere motoren i sine opprinnelige atomer og bøye litt på den armen som ligger over en kamaksel inne i selve motoren
Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

Sepehr30

Det var komplisert for en El-bil fersking!
Hvor ligger pussemotoren og demontere den for så å bøye armen over kamakselet?
er det denne armen som skaper problemet? Og er det enkelt å demontere pussemotoren?

Caspar

Alt foregår inne i motoren, hvor i landet holder du til ?
Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn


Caspar

Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

edybvik

Om du dytter på vindusviskeren når den har hengt seg opp og den da går en runde til før den stopper / henger igjen, da mangler det noen tenner på plast tannhjulet i vindusviskeren. Jeg har reserve tannhjul.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA