Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: forsiden på VG

Startet av Sirka, onsdag 26. mars 2014, klokken 10:42

« forrige - neste »

Sirka

Noen som har erfaringer å dele? (Burde jeg lagt denne tråden et annet sted for å få flere svar, kanskje ...?)
Mangeårig fornøyd medlem av Bildeleringen i Bergen - i3 fra 05.03.14 - venter på Polestar 2-levering i juli. :)

Skipp

Jeg har gjennom tidene benyttet flere. Prisene er noenlunde de samme tror jeg, da er det hva som er hensiktsmessig beliggenhet i forhold til hjem/arbeid som er viktig slik at det ikke går med så mye tid når du skal bytte....

Sirka

Har jo aldri hatt behov for sånt før, jeg - hvordan foregår det egentlig når de gjør dekkskifte? Må man sette igjen bilen lenge, eller er det sånn "ta en kaffe mens du venter"?
Mangeårig fornøyd medlem av Bildeleringen i Bergen - i3 fra 05.03.14 - venter på Polestar 2-levering i juli. :)

Klykken

Kommer helt an på 'trøkket' det. I Namsos tar det 5min, men så er Namsos en knøttliten by...
BMW i3 fra 26.06.2014
Reservert TM3 22.03.17
Tesla Model S85D April 2015, kjøpt juli 2018
Helelektrisk bilpark <3

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA