Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Påsketur Oslo - Nordkapp og tilbake

Startet av kjonix, tirsdag 25. mars 2014, klokken 20:16

« forrige - neste »

kjonix

Noen som har eller vurdert å lakkere spoileren i bilens farge?

Fikk en liten ryggskade på den nå hvor verken sensor eller kamera så gjenstanden...

Kun skade på spoiler så kan kjøpe ny, men fikk en tanke om at sparkel og lakk vil kunne bli penere....er jo ingen andre karbondetaljer på bilen.

kjonix

Ingen som har lakkert spoileren? Jo mer jeg tenker på det jo mer riktig blir det, selv om jeg nesten fikk rubbet skaden min helt bort...

Havebigfun

Du kan fjerne den- selv uten karbonspoiler har bilen en kledelig liten og pen spoiler som gir en vakker kontur. Den dagen du skal selge trekker en lakkert spoiler ned. Da kan du evt legge ved original-karbonspoleren istedet.

BMW850

Når du først har en spoiler i ekte karbonfiber synes jeg det er litt synd å lakkere den, men selvfølgelig, det er din avgjørelse...
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA