Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Tesla Drammen = Maurtue

Startet av Mr.Zero, mandag 24. mars 2014, klokken 18:31

« forrige - neste »

Mr.Zero

Kompis knipset dette bildet i Roma for noen timer siden. Flott at det italienske politiet velger kvalitet, sportslighet og miljøvennlighet fra øverste hylle.. 8)
Ski

Citroën C-Zero 2012, 63.000km - "motvillig" solgt - leveres 6/7-16
Honda Transalp 2001 - første batteriskift i 2012!
BMW i3 Full Pakke Protonic blue
www.rekkeviddeangst.com ..her blir det liv - trodde jeg, men så kom hurtigladerne...

Turist

Hehe -så den på Petersplassen i fjor høst.
Jeg tror det bare er i Vatikanstaten de bruker trilling.
men morsomt er det!
Tidligere 1: Think Classic 2001 (Blåbæret)
Tidligere 2: Mitsubishi i-Miev (Millenium)
Tidligere 3: VW e-Up!
Nå: vw e-Golf

Sun69

#2
På jobben har man snakket om å investert i 45 km merke som jeg kan sette på bilen min. Dette bilde er redningen. Skal printe det ut og henge det på kontor døra mi. ;D
(Kommer ikke til å fortelle at det er fra vatikane)
Leaf 2013 85000km (Grå) - Jeg har bare kjørt 50000km med denne.
iOn 2011 90000km (Rød)- Jeg har kjørt 70000 km siden 18/10-13:)

Turist

Sitat fra: Sun69 på fredag 14. mars 2014, klokken 21:40
På jobben har snakket om å investert i 45 km merke som jeg kan sette på bilen min. Dette bilde er redningen. Skal printe det ut og henge det på kontor døra mi. ;D
(Kommer ikke til å fortelle at det er fra vatikane)
Savner en "like"-knapp nå!
Tidligere 1: Think Classic 2001 (Blåbæret)
Tidligere 2: Mitsubishi i-Miev (Millenium)
Tidligere 3: VW e-Up!
Nå: vw e-Golf

Mr.Zero

Sitat fra: Turist på fredag 14. mars 2014, klokken 21:55
Sitat fra: Sun69 på fredag 14. mars 2014, klokken 21:40
På jobben har snakket om å investert i 45 km merke som jeg kan sette på bilen min. Dette bilde er redningen. Skal printe det ut og henge det på kontor døra mi. ;D
(Kommer ikke til å fortelle at det er fra vatikane)
Savner en "like"-knapp nå!

Postet bildet også på facebook - og der hagler kommentarene..hehe... ;D
Ski

Citroën C-Zero 2012, 63.000km - "motvillig" solgt - leveres 6/7-16
Honda Transalp 2001 - første batteriskift i 2012!
BMW i3 Full Pakke Protonic blue
www.rekkeviddeangst.com ..her blir det liv - trodde jeg, men så kom hurtigladerne...

Stjerneglis

#5
Har sett flere politi-trillinger utenfor Vatikanet også. Bl.a stod det ofte en ved Trevifontenen da vi var der i vinterferien.
2019 Hyundai Kona Electric
2011 Mitsubishi i-Miev - 104300 km - solgt...
2017 Alfa Romeo Giulia Super 2.0 TB

Anneli

Syntes det er litt morsomt at mitt første innlegg ble her. 1 og eneste linken jeg var innpå når jeg registrerte meg her(kjapp registrering på under 2 timer!). Også viser det seg at det er bilde av den bilen jeg/vi(min mann) venter på  :D

Bjornlon

Var morsomt å se disse i utrykning gjennom Roma. Vill kjøring med blålys og sirene, men ikke en motorlyd..
Rød C-Zero 2012
Outlander PHEV S Edition 2017, Ruby Black

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA