Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hva er egentlig forskjellen på motorene osv i model S ???

Startet av Tempe Dekkservice, onsdag 19. mars 2014, klokken 08:43

« forrige - neste »

Tempe Dekkservice

Hei alle elbilforumbrukere.

Tempe Dekkservice har fått mye forespørsler på alloygators, og vi har derfor lansert en enkel egen side for handel av dette, samt muligheter for å handle Muc-Off Bilpleieprodukter som vi har svært gode erfaringer med.

Ta en titt på http://alloygator.no/ og si gjerne ifra om dere liker / ikke liker siden :)

Mvh
Sindre Langberg
Daglig Leder
Tempe Dekkservice AS

krister461

Den så ikke så pen ut på mobil (android). Menyen kom over logoen. :)

Tempe Dekkservice

Sitat fra: krister461 på mandag 10. mars 2014, klokken 18:58
Den så ikke så pen ut på mobil (android). Menyen kom over logoen. :)

Hei, det glemte jeg å nevne, den fungerer ikke særlig bra på mobiltelefon :) Det er noe som blir jobbet med, men først og fremst er det nok anbefalt å bruke vanlig pc frem til det blir ordnet ;) Takk for tilbakemeldingen! :)

-Sindre-

Tempe Dekkservice

Liten Update, vi har nå lagt ut TPMS sensorer i samme webshoppen for raskere og enklere handel enn via epost slik som før :)

http://alloygator.no/categories/tesla-tilbehr

Mvh
Sindre Langberg
Daglig Leder
Tempe Dekkservice AS

Tempe Dekkservice

Aktiviteten på denne webshoppen er fin så vi har nå også oppdatert med noen få felgpakker, vil komme mer etterhvert. Merk at det er helt perfekt å bruke Muc-Off Felgrens sammen med Alloygators da denne er uten syre, men renser likevel svært godt uten å skade

hoffa

Noe nytt angående Alloygators i grå/gunmetal farge?
P85 solgt
Model X P100DL mars 2017
TOCN signaturmedlem og Elbilforening medlem

Tempe Dekkservice

Sitat fra: hoffa på onsdag 26. mars 2014, klokken 21:46
Noe nytt angående Alloygators i grå/gunmetal farge?

Jepp, kommer om ca 15 dager til Europa, altså si en måned hit til Norge

Tempe Dekkservice

Gunmetalfargen er nå kommet på lager og er tilgjengelig på webshop iløpet av dagen.

Merk at fargen heller litt mot grå og passer derfor ikke like godt på gunmetalfelger som har brunskjær

frosken

Hvordan matcher gunmetall såkalte antrasitt-fargede matte felger? Tenker spesielt på TSW Nurburgring, men de er vel ganske like i fargen som Vossen sine antrasitt-felger.

Tempe Dekkservice

Sitat fra: frosken på tirsdag 29. april 2014, klokken 12:08
Hvordan matcher gunmetall såkalte antrasitt-fargede matte felger? Tenker spesielt på TSW Nurburgring, men de er vel ganske like i fargen som Vossen sine antrasitt-felger.

Den matcher nok bedre Vossen sin farge enn TSW ja, TSW skjærer litt mot brunt mens Alloygatoren går mer mot mørkegrått, men den vil nok likevel fungere fint :) Eventuelt så er sort et godt alternativ på TSW

frosken

Nå har jeg uansett bestilt, så da får vi se hvordan det blir :) Så fremt jeg får det i posten til mandag beste uke.

frosken

Jeg ser forøvrig at dere bare selger sølvfargede TPMS. Kan dere også skaffe med mørk/svart ventil?

Tempe Dekkservice

Sitat fra: frosken på tirsdag 29. april 2014, klokken 23:34
Jeg ser forøvrig at dere bare selger sølvfargede TPMS. Kan dere også skaffe med mørk/svart ventil?

Kun sølvfargede :/ Beklager


krister461

Slenger inn spørsmål her også: Når dekkene er slitt, hvordan får man på allogatorene på nye dekk? Vil de fleste dekksjapper fikse dette når de legger om?

Ref FAQen til Allogator:
SitatQ. Can they be re-used if you have new tyres
Yes they can be re-fitted to the same wheels if you have new tyres.

Jeg måtte fjerne et par jeg hadde lagt på felger som ikke passet bilen, og disse ble såpass skadet under demonteringen at jeg tvilsomt vil klare å montere de på nye felger.

Tempe Dekkservice

Sitat fra: krister461 på søndag 18. mai 2014, klokken 17:50
Slenger inn spørsmål her også: Når dekkene er slitt, hvordan får man på allogatorene på nye dekk? Vil de fleste dekksjapper fikse dette når de legger om?

Ref FAQen til Allogator:
SitatQ. Can they be re-used if you have new tyres
Yes they can be re-fitted to the same wheels if you have new tyres.

Jeg måtte fjerne et par jeg hadde lagt på felger som ikke passet bilen, og disse ble såpass skadet under demonteringen at jeg tvilsomt vil klare å montere de på nye felger.

Hei, disse er lett å fikse, men man kan ikke "demontere" dem med dekket på, da ødelegges de.

Et dekkverksted må gjøre dette:
Det man gjør er å tappe lufta av dekket, presse dekket av beaden akkurat som når man skifter dekk, vips så er ringen løs. Man må derimot bytte skjøtestykket da dette er limt og skjeldent ser pent ut om man bruker opp den samme på nytt


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA