Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Seterekk i lær til nissan leaf selges

Startet av Coachen, tirsdag 18. mars 2014, klokken 10:03

« forrige - neste »

NiiN

Hvis noen har lyst til å lære litt mer (nerdete) om i3 og generelt om elbiler, anbefales denne boken jeg kom over i dag: https://itunes.apple.com/us/book/electric-vehicles-bmw-i3-60ah/id1125422107?mt=11

Gratis i itunes, finnes også i pdf hvis man googler litt.

Protonic Blue

Sitat fra: elbil2 på torsdag 18. august 2016, klokken 16:40
Når tror dere den første 94ah blir lagt ut på finn?

Der var den  :-\
http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=80998211

Står at selgern er blant oss... TM?
Protonic Blue i3 siden 09/2016

Amigakongen

Effekt monster den der. 102hk. :P
Ser ut som den hytta på bildet ja.

Sitat fra: Protonic Blue på fredag 19. august 2016, klokken 23:13

2015 BMW I3 - 11800km

hELgenen

Sitat fra: Protonic Blue på fredag 19. august 2016, klokken 23:13

Mulig noen har det som forretningside å være tidlig ute å bestille nye populære produkter som så legges ut på finn.no til en liten fortjeneste - gitt at selger fikk samme tilbud som undertegnede så taper i alle fall selger ikke noe her..........

LMOR

Ja, det er TM sin bil dette. Bilnummeret peker på VIN nummeret til TM.
Leter fremdeles etter ny elbil med tilhengerfeste ++
2019 i3 120Ah
2017 i3 94Ah (solgt)
2014 i3 60Ah (solgt)

TM

Stemmer det. Da jeg bestilte denne skulle kona ha den som bil til jobben. Nå trenger hun den ikke likevel, så da er det vel bedre at noen andre får glede av den. Hadde + 700 treff og 2 kjøpere siden i går kveld, så det viser at bilen og prisen er attraktiv. Det kan jo alle glede seg over  :) Men jeg håper jo at kona snart "trenger" en ny elbil, så jeg kan forsvare å bruke så mange penger. Det blir jo litt dyrt for bare et leketøy  ;) Forøvrig er vel dette et personlig anliggende at en privatperson velger å selge en bil. Denne tråden bør vel handle om hva man lurer på angående BILEN og ikke eieren  ;)

LMOR

Enig, men det hadde nok ikke blitt noen sak hvis det ikke var for koblingen som lå i annonsen  ;)
2019 i3 120Ah
2017 i3 94Ah (solgt)
2014 i3 60Ah (solgt)

Ingeniøren

Sitat fra: LMOR på lørdag 20. august 2016, klokken 09:10
Enig, men det hadde nok ikke blitt noen sak hvis det ikke var for koblingen som lå i annonsen  ;)

Ikke nå lenger... (personlig tror jeg han fikk kalde føtter når jeg sa fargen var litt Bling, og ville faller raskere i pris enn andre  ;D)
Men han er en artig kar som bidrar mye her inne, så han er tilgitt !
2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE

TM

Sitat fra: Ingeniøren på lørdag 20. august 2016, klokken 10:16
Sitat fra: LMOR på lørdag 20. august 2016, klokken 09:10

Ikke nå lenger... (personlig tror jeg han fikk kalde føtter når jeg sa fargen var litt Bling, og ville faller raskere i pris enn andre  ;D)
Men han er en artig kar som bidrar mye her inne, så han er tilgitt !
he,he..Takk takk :-).  Fargen er helt topp, men grått kler kanskje bedre en som blir 60 neste uke  :). Likte bare ikke at ungdommer kastet lange blikk etter kona når raste av gårde  ;D

LMOR

Fargen passer i3 perfekt. Kommer til å bli et ikon med ekstra høy verdi.
2019 i3 120Ah
2017 i3 94Ah (solgt)
2014 i3 60Ah (solgt)

Ferry

Sitat fra: TM på lørdag 20. august 2016, klokken 08:42
Hadde + 700 treff og 2 kjøpere siden i går kveld, så det viser at bilen og prisen er attraktiv.

Salget gikk glatt ser jeg.. Jeg hintet til min bedre halvdel i dag om at det lå en 94 Ah for salg. Et mikrosekund seinere var hun på finn.no , men da var den vekk. Vurderer å bestille en ny. Så vidt jeg kan skjønne skiller det mindre enn batteribytte/100.000 på en ny i3 og hva vi kan få for den gamle. Tar BMW innbytte av i3? Jeg har mange hobbyer, selge bil er IKKE en av dem.

LMOR

Det er ikke vanskelig å selge i3 på Finn.no med riktig pris. Ved innbytte får du 15% mindre, så da tjener du fort 30+' på å legge ut tekst og bilde.
2019 i3 120Ah
2017 i3 94Ah (solgt)
2014 i3 60Ah (solgt)

Rollep

Sitat fra: LMOR på lørdag 20. august 2016, klokken 13:06
Fargen passer i3 perfekt. Kommer til å bli et ikon med ekstra høy verdi.
Det er befriende å se at mange her tørr å bestille bil med ordentlig farge. Det virker som folk flest i Norge velger farge etter det de tror blir enklest å selge som bruktbil. Resultatet har blitt at det på veiene beveger seg en gørrkjedelig masse bestående av sort, litt hvitt og ørten nyanser av grå.

Selv var jeg aldri i tvil om det skulle bli en Protonic Blue i3 på meg.
2020 Porsche Taycan Turbo
2017 BMW i3

Ferry

Grå er ikke en farge, det er et skjellsord! ;) Gråværsgrå, grå og trist-grå, kommunegrå, betonggrå, grå mus osv. Skitten vises ikke så godt på grå bil, sier noen. Jeg vel heller si at grå bil aldri er fin, ikke engang når den er nyvasket. Hva har så dette med "Ting jeg lurer på" å gjøre? Vel, hvis du lurer på fargen, så skal den altså ikke være grå ;)

MrBeery

Jeg låner en i3 av forhandleren i 1,5 - 2 mnd. i påvente av min egen 94ah.

Hvordan er det med tilgang til "i Remote"? Glemte å spørre forhandleren om dette. Er det mye styr å ordne midlertidig tilgang til app? Hadde vært kjekt å få se ladestatus og i tillegg starte klimatisering.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA