Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Priser på service - en sak for konkurransetilsynet

Startet av JNS, lørdag 15. mars 2014, klokken 11:04

« forrige - neste »

JNS

Venter på min i3 som er bestilt i Arravani Grå med standard interiør og en del ekstra utstyr. Ser nå at det har kommet bilder på nett der denne fargen ser ut som brungrå og ikke er spesielt pen. Er det noen der ute som har fått en slik i hus og kan si noe om fargen evt poste noen bilder?

Er det mulig å få endret lakkfarge etter at kontrakten er signert?
Snart i3 - nå 2013 Ford S-MAX og 2011 Ford Focus

EinarV

Jeg har sett den "in real life" og vil påstå at den er meget pen. Jeg har bestilt laurel eller hva den heter, men hadde kanskje valgt arravani i dag. Jeg synes du har gjort et godt valg.
Styreleder
Rogaland Elbilforening

2017 BMW i3 94Ah
2014 BMW i3 60Ah - solgt

Vind

Sitat fra: JNS på torsdag 06. mars 2014, klokken 23:27
Venter på min i3 som er bestilt i Arravani Grå med standard interiør og en del ekstra utstyr. Ser nå at det har kommet bilder på nett der denne fargen ser ut som brungrå og ikke er spesielt pen. Er det noen der ute som har fått en slik i hus og kan si noe om fargen evt poste noen bilder?

Er det mulig å få endret lakkfarge etter at kontrakten er signert?
Har sett den - og synes den var fin. Men den er mere grå enn sort, vil ikke si den er veldig brun.

Nei - det kan ikke endres etter bestilling, du kan alltids sjekke med selger, men såsant du ikke bestilte i dag er jeg sikker på at det ikke går.
BMW i3 (60Ah) (EL) 16/1 2014 - Juli 2016
BMW i3 (94Ah) (EK) September 2016 - November 2019
BMW i3s (120Ah) (EB) November 2019 -
Jaguar I-Pace HSE (EV) Oktober 2018 -

Thomas81

Tror den skifter mye i forhold til lyset, denne på bildet står innendørs og er veldig gråblågrønnbrun.
BMW i3 Capparis white
BMW 116d M-sport alpine white

JNS

Ja, det var dette bildet jeg så som fikk meg til å angre på fargevalget. Laurel Grey ser bre ut på alle bilder, men jeg prioriterte utstyr fremfor metallic lakk. Satt grensa på 320' og landa på 323' med hurtiglading, Comfortpakke, stor navi, parkeringshjelp, mørke vinduer, DAB og oppgraderte felger på sommer og vinterhjul.

Får håpe at fargen ser bedre ut i dagslys enn i dette neongrelle lyset  :D
Snart i3 - nå 2013 Ford S-MAX og 2011 Ford Focus

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA