Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: 2.håndsverdi e-Golf

Startet av Hysvær, torsdag 13. mars 2014, klokken 11:57

« forrige - neste »

Hysvær

Heia

Leste akkurat på Teslaforumet at bremselyset slår seg på ved en gitt kw ved regen. Noen som vet om dette gjelder Leifene også? Har googla litt på amerikanske forum og ser det er blitt diskutert men ingen som har et klart svar...
Nissan Leaf Tekna Hvit Des. 2013
Kolbotn

Trig8

Ingen bremselys ved regenerering, nei, så det er greit å ha et øye i speilet hvis en har tenkt å slippe gassen raskt....
2013 Nissan Leaf Acenta
2018 Nissan Leaf bestilt
Stjørdal

Mippen

Fremtiden er elektrisk.

Mippen

Så den regenererer ikke mer strøm i B-modus?
Fremtiden er elektrisk.

Kjell Leaf

Sitat fra: Mippen på onsdag 05. mars 2014, klokken 21:28
Så den regenererer ikke mer strøm i B-modus?
Jo, det gjør den, men slipper man gassen tidligere og kjører i eco vil man generere mindre men over lengre tid, men det er litt mer irriterende for bilene bak.
Leaf Tekna, levert des. 2013.
Farge : Hvit

Sommerkos : BMW 645ci cabriolet 2004

shb

Men det er jo mye mindre regen en de max 60 kW som Model S har.  Blir like overrasket de første km når jeg kjører Leafen og letter på "gassen" og bilen ikke bremser. For det er som natt og dag.
Tesla Model S Signatur P85 og Leaf Tekna 2014, blir byttet i en e-Golf med VP.

fws

I noen situasjoner kunne det vært greit at bremselysene hadde skrudd seg på. Som ved større fartsreduksjon. Men i de situasjonene der man holder farten, som f. eks. en lang nedoverbakke, så vil bremselys virke mot sin hensikt.
Nissan Leaf Acenta
Norsk
Levert oktober 2013

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA