Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ladeknappen inne i bilen

Startet av Mudde, onsdag 12. mars 2014, klokken 15:57

« forrige - neste »

Mudde

Hei,

da har jeg forhørt meg litt rundt i Trondheim
og Dekk 1 kunne gi følgende tilbud til de som ønsker både Dekk, PolarWheels Izar 19" felger inkludert sensorer:

Pris for et komplett hjulsett med Polar Izar, Nokian Hakkapelita R2/7/8 og TPMS er 22900,- inkl mva

Dette er inkl kaffe, wifi og ferdig montert på bil!

Dekkhotell koster hos oss 895,- inkl mva per sesong, men om du kjøper det med i dekkpakken kan vi levere første sesong til 495,- inkl mva.

Ta gjerne kontakt med butikksjefen dersom dere lurer på noe:

Andreas Hovin
Dekk1 AS avd. Lade
Butikk: 73 60 60 41
E-mail: andreas.hovin@dekk1.no

Det tilbudet ovenfor er det jeg har fått fra Dekk 1 Trondheim, så videre avtale for de som ønsker felge- og dekkpakken får ta det opp med butikken selv, ettersom jeg ikke tar ansvaret for det.

Jeg har selv bestilt, får de klart til jeg får Tesla Model S,forhåpentligvis den 22.03:)

Mvh
Mudde

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA