Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Ladepunkt hjemme, vanlig stikk, salto boks eller finnes det noe bedre?

Startet av elnino, tirsdag 11. mars 2014, klokken 20:07

« forrige - neste »

elnino

Da jeg kom til bilen på jobb i ettermiddag var ladern rød, nå virker den ikke hjemme heller.
Har bare litt over 40km igjen på batteriet og bilen klager over at den må lades ASAP..
Tesla har ikke noen som kan komme med ny UMC i dag, så da håper jeg noen innen 20km (Reier på Jeløya) kan låne meg en . Evt. noen betrygge meg med at det er ufarlig å stå en natt i 0C med så lav SOC =).

sindrej

40 km på ei natt skulle da vel ikke være noe problem uansett, men post på facebook om du kan.  Kan fort være flere som ser det.  Du trenger altså å låne en UMC, da din sin har konka, om jeg forstår deg rett ?  Lykke til, håper det ordner seg.

Teslaeier

Jeg bor på jeløya. Kan låne min noen timer, men er avhengig av å ha den med meg på jobb i morgen.

elnino

Takk som byr, tror jeg satser på at det går bra, panikken har lagt seg nå  :-\.
Tesla skulle komme med kabel i morra.

kjonix

Bor også på Jeløya - har fulladet bil kl 22, da trenger jeg den ikke før i morgen kveld. SMS meg på 90020177 om interessant.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA