Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Batteri levetid om 5år?

Startet av pej, mandag 10. mars 2014, klokken 10:17

« forrige - neste »

peik

Sitat fra: AppleKnocker på torsdag 24. november 2016, klokken 00:26
Er det bare jeg som tenker albansk mafiaboss når det vises bilder av matte black?
Ja, det vil jeg tro. Jeg tenker med en gang norsk kjøkkenforhandler...
- for tiden uten elbil, solgt Tesla S 90D, kansellert M3

THE

Bildene av Model 3 er naturligvis vist uten lyktespylere, men håper virkelig Tesla kommer med lyktespylere inkludert i ei vinterpakke til Model 3. Sliter med elendig lys pga tilgrisete lykter på Zoe'n på vinteren. Lykter må vaskes før hver eneste kjøretur, men det hjelper jo max et par mil før de er like tilgrodde.
Tesla Model X100D, levert 20.09.17

Zoe Intens 2015 (Q210)     "Solgt"

Havebigfun

Jeg synes lysene på min TMS holder seg forbausende ren, selv om bilen ellers er nedgriset- tror det er pga god aerodynamikk. Jeg regner med at der samme gjelder TM3. Hovedgrunnen til lyktespylere er at EU tillater sterkere kjørelys- kfr diskusjonen om 25/35 W ved TMS- men jeg tviler på at det kommer på TM3.

Øyvind.h

Ja hvor raskt front og lys blir møkkete avhenger helt klart av fasong. Jo flatere lysene treffer luften, jo mer skitt fester seg.

Jeg var skeptisk til manglende lyktespylere, men i praksis har ikke det vært noe problem. Lysene burde riktignok vært bedre enn de er, men fullt brukbare allikevel.
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA