Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Batteri levetid om 5år?

Startet av pej, mandag 10. mars 2014, klokken 10:17

« forrige - neste »

bno

Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

lunitiks

Elon Musk hadde nylig et foredrag/intervju med NVIDIA om ny HW for autonomous. Kan denne renderingen være en uintendert leak av hvordan Model3 blir seende ut? Ser litt ut som en mindre versjon av MS, med 2 dører...

2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

lunitiks

Eeeeeh... Sløyf det. Kjøretøyet på bildet har eksosrør. LOL!!
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

Kavorka

Amoss

Sitat fra: lunitiks på torsdag 07. januar 2016, klokken 12:26
Eeeeeh... Sløyf det. Kjøretøyet på bildet har eksosrør. LOL!!

Hehe ;)  Var nok NVIDIA som sto for denne rendringen ja ;)  Så ellers ikke så verst ut, men manglet ett par dører og hadde noen "rør" for mye som du så...
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

twinpeaks

Det kom opp et rykte om at en Model 3 er på bildet her (i bakgrunnen selvsagt):

http://twitter.com/luxendaryny/status/687276994245955584

...og jeg er faktisk ikke uenig at dette ligner hverken på S (se detailjer) eller X. Jeg vet ikke kilden til bildet (tatt kopi fra tyske Tesla Forum).
"Silberstreif", 85D, sølv metallic

satheesh.net

Jeg holder en knapp på at bilen i bakgrunnen er en Model S. Vinkel, dybde og fokus på bilde blir nok litt "forvrengt".

twinpeaks

Jeg får ikke fronten til å stemme overens (vinkel ved diffusor).

Samt at det er slik som jeg ser det en utradisjonel/usymmetrisk overgang ved B-stolpe (men det kan også bare være refleksjon av noe annet).
Det ville støtte min teori om et i3-lignende konsept ang. dørene, evt. i kombinasjon Falconwing + lite dør foran.

edit: forskjell i vinkelen ser man forresten også bra i signature bilde til Satheesh (også sammenlignet med X'en).
"Silberstreif", 85D, sølv metallic

lunitiks

2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

lunitiks

2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

F_P

Helt enig med twinpeaks. Det er ikke en Model S slik den ser ut i dag. Det er feil vinkel nederst på fangeren som twinpeaks korrekt påpeker. På Model S skrår disse innover sett ovenfra og ned, mens de på Model X skrår utover.

Bilen i bakgrunnen ser dog litt stor ut så jeg setter mine penger på en facelift Model S, eller en Model Y :p
X100D, 6-seter med alt originalt utstyr, og snart alt uoriginalt ;-)

Eksen: S85, brun, pano, luft, lyd, skinn...

lunitiks

La oss sammenligne. Første bilde er av den påståtte model 3, resterende bilder er av TMS
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

satheesh.net

Sitat fra: lunitiks på fredag 15. januar 2016, klokken 12:29
La oss sammenligne. Første bilde er av den påståtte model 3, resterende bilder er av TMS

Som sagt - Model S. ;D

lunitiks

Kanskje en facelift av baugen, men for stor og lik TMS til å være Teslas "Third Generation" folkebil. Noen som vet når det mystiske bildet ble tatt, forresten? Tesla holder VIRKELIG kortene tett, ser det ut som
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

lunitiks

Relativt gamle sketsjer, men disse skal være tegnet av en Tesla-ansatt tilbake i 2012'ish:

2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA