Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: 32 ah lading til trilling?

Startet av e-Golfer, lørdag 08. mars 2014, klokken 16:15

« forrige - neste »

torgrand

Sitat fra: lightningii på torsdag 14. august 2014, klokken 10:15
Er det mulig å "track" produksjon basert på produskjonsnummer? eller er det info du har fått fra selger?

Jeg får det fra Selger, så ja, jeg er en av de masete kundene...

torgrand

Bilen ble sendt fra fabrikk på Tirsdag, når tror dere denne er på Sørlandet?

Sirup

Bestilte e-Golf uten VP tidlig i Juli, får bilen en eller annen gang i desember.
VW e-Golf
Tesla Model X75

EV - Driver

Sitat fra: torgrand på torsdag 28. august 2014, klokken 12:01
Bilen ble sendt fra fabrikk på Tirsdag, når tror dere denne er på Sørlandet?
Ca tre uker.
Hyundai Ioniq 2019 10/10-19.
E-up mottatt april 2014.E-Golf med VP bestilt 27/2-2014.Levert .23/1-15. E-Golf solgt juli 2019.

EV - Driver

Sitat fra: Askøy på fredag 29. august 2014, klokken 01:02
Bestilte e-Golf uten VP tidlig i Juli, får bilen en eller annen gang i desember.
I og med at det her i utgangspunktet er snakk om produksjon etter uke 45 kan du sikkert legge til varmepumpe og fremdeles ha samme leveringstidspunkt.
E-up mottatt april 2014.E-Golf med VP bestilt 27/2-2014.Levert .23/1-15. E-Golf solgt juli 2019.

MLe

Noen som kjenner til "transportruten" til Norge? Nettopp fått opplyst at bilen min er i Bremerhaven...på sin ferd hjem til meg :-)  Båt til Drammen neste? Snakker vi ca 3 uker?  *utålmodig*

EV - Driver

Bremerhaven er en stor havneby og den havner vel ikke der uten at den skal ombord i et skip. Gjetter at du har bilen om fjorten dager.

pere

Sjekk Autoracer, den båten går i skytteltrafikk mellom Bremerhafen og forskjellige havner i Norge
e-Golf Intro 6.8.2014 solgt
Hyundai Kona electric 2019 solgt
Polestar 2 2020 bestilt

Råde

Du tenker å sjekke posisjonen som feks her:

https://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/255802650/vessel:AUTORACER

Visste ikke man kunne det, men det var spenstig.
e-Golf | X75D

EV - Driver

Selve overfarten fra Bremerhaven til Drammen tar ikke mange timene.  Når bilen kommer til Drammen skal den modnes litt på havna før den blir satt på et tog. Skal bilen til Trondheim vil den først bli feilsendt til Stavanger. Etter et par dager i Stavanger blir bilen sendt til Alnabru hvor den blir stående og vente på tog til Trondheim. I Trondheim blir den stående i påvente av biltransport til forhandler. Når forhandler har mottatt bilen vil de ha ca. ei uke på å klargjøre bilen.

nemiarwen

Sitat fra: Vw-E-Golf på tirsdag 02. september 2014, klokken 06:50
Selve overfarten fra Bremerhaven til Drammen tar ikke mange timene.  Når bilen kommer til Drammen skal den modnes litt på havna før den blir satt på et tog. Skal bilen til Trondheim vil den først bli feilsendt til Stavanger. Etter et par dager i Stavanger blir bilen sendt til Alnabru hvor den blir stående og vente på tog til Trondheim. I Trondheim blir den stående i påvente av biltransport til forhandler. Når forhandler har mottatt bilen vil de ha ca. ei uke på å klargjøre bilen.

Hahaha, fantastisk  :)

MLe

Sitat fra: nemiarwen på tirsdag 02. september 2014, klokken 08:43
Sitat fra: Vw-E-Golf på tirsdag 02. september 2014, klokken 06:50

Hahaha, fantastisk  :)

Får "trøste" meg med at bilen min faktisk skal i retning Stavanger...  ;)

soarer

Da vet jeg mer...  :)

Bestilt en av de siste dagene i Juni.
Bekreftet produksjon i uke 41..

Så da er det bare spørsmål om hvor lang tid etter dette mann må vente  :)
2015 e-Golf. Levert 28-10-14.

stefse

Soarer: Bestilte du med eller uten V.P?
Tesla Model3
VW eGolf - solgt

Moonrise

Jeg bestilte min e-Golf med varmepumpe mandag denne uken. Har fått en estimert og ubekreftet leveringstid som er mars 2015.

Det er lenge til.

:'(
Bestilt:
2015 Mercedes B-klasse electric drive, antatt levering April 2015

Avbestilt:
2015 VW E-golf, Night blue med Marrakech
Med varmepumpe, antatt levering Mars 2015

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA