Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: 32 ah lading til trilling?

Startet av e-Golfer, lørdag 08. mars 2014, klokken 16:15

« forrige - neste »

torgrand

Da er min produksjonsbekretet i uke 35 (Siste uke i august).
Dette skulle visst være en av de aller første ikke-intro med produksjonsbekreftelse....

Night blue med alt alt utenom alarm....

hans.ks

Flott, da blir det å purre litt på selger i morgen om de har dato på min(med varmepumpe).
E-Golf med ventepumpe.

egolf89

Min hadde produksjonensbekreftelse uke 29. Den r nå ferdig produsert og venter kun på frakt.

Det er en intro pure hvit med alt av utstyr.

nilskt

Torgrand; så det betyr at din er med VP?
Nightblue e-Golf med varmepumpe siden 14. januar

LarryF

Avtalt henting av min bil er i morgen klokken 11.00. Dette blir stas!
e-Golf, Pacific Blue, 2014 (uten varmepumpe)
Model X90D bestilt og bekreftet. Titan, 7 seter med AP, vinterpakke og hengerfeste

Sirup

Bestilte i dag, har fått beskjed at bilen kommer i desember.
Tok ikke med varmepumpe siden leveringstid da ville blitt 1. Kvartal i 2015.
VW e-Golf
Tesla Model X75

torgrand

Sitat fra: nilskt på torsdag 17. juli 2014, klokken 20:32
Torgrand; så det betyr at din er med VP?
Nei, dessverre ikke. Tok den bort siden levering med vil være 4 til 8 uker ekstra....
Har en tikkende bombe av en innbyttebil og kommer til å montere vebasto om rekkevidden blir et problem.

torgrand

Da var min bil til lakkering!
Sansynligvis blir den sendt før de tar sommerferie på fabrikk, så det nærmer seg!

Skrev kontrakt 4/3 og har vært litt til og fra med varmepumpe.

Gleder meg stort!

soarer

Sitat fra: Askøy på torsdag 17. juli 2014, klokken 21:49
Bestilte i dag, har fått beskjed at bilen kommer i desember.
Tok ikke med varmepumpe siden leveringstid da ville blitt 1. Kvartal i 2015.

Kan stemme godt med info jeg har fått høre.
Biler bestilt i Juni, er beregnet levert i November/Desember..

Huff... lenge å vente da  :-[
2015 e-Golf. Levert 28-10-14.

poskare

Ser det begynner å bli mange som har fått bilen sin nå, har møtt tre e-Golfer i Sort, sølv og blå på 2 dager. Heldiggriser!! :)
Det er ikke demobilene i Tønsberg, de er hvite....har sett de et "par" ganger også da! :) Mye interesse rundt Golf på strøm

Hanzo

En kollega av meg testet golf nå og fikk estimert levering i september for bil uten varmepumpe. Dette høres ganske rart ut for min del, for bare noen uker siden fikk jeg beskjed om at det kunne bli levering opp mot nyåret for biler bestilt i disse tider?

dso

Sitat fra: Hanzo på tirsdag 12. august 2014, klokken 21:32
En kollega av meg testet golf nå og fikk estimert levering i september for bil uten varmepumpe. Dette høres ganske rart ut for min del, for bare noen uker siden fikk jeg beskjed om at det kunne bli levering opp mot nyåret for biler bestilt i disse tider?

En del forhandlere har bestilt biler tidlig uten at de var solgt. Dvs at de har en grunnkonfigurasjon, som sikkert kan endres dersom en kunde skriver kontrakt før bilen låses for produksjon. Dersom bilen produseres uten å være solgt så leveres den til forhandler slik de konfigurerte den.

230V

Så en e-Golf i min farge i dag, night blue. Bærre lækkert!
Ellers er fire e-Golfer observert i Moss og omegn de tre siste dagene. To hvite, en tungsten og en night blue.

torgrand

hmmm.... da rakk de akkurat ikke å få min bil ut før sommerferien på fabrikken i Wolfsburg. Den står forstsatt "til lakkering" som vistnok er siste steg før "sendt".
Jaja. Ingen biler blir visst produsert eller sent før uke 35.... Den som venter på noe godt, osv....

lightningii

Er det mulig å "track" produksjon basert på produskjonsnummer? eller er det info du har fått fra selger?

Sitat fra: torgrand på torsdag 14. august 2014, klokken 09:29
hmmm.... da rakk de akkurat ikke å få min bil ut før sommerferien på fabrikken i Wolfsburg. Den står forstsatt "til lakkering" som vistnok er siste steg før "sendt".
Jaja. Ingen biler blir visst produsert eller sent før uke 35.... Den som venter på noe godt, osv....

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA